İyi bir arabaya binmek ve iyi bir evde oturmak görgüsüzlük müdür nerden geldiğini unutmak mıdır?

Be 7 sene önce bir kooperatifen hisse almıştım 4 yıl önce kooperatif bir müteahhit firma ile anlaştı ve arsaya site yapıldı. Benim hisseme yapılan kura sonucunda 18. Kattan 4+1 daire düştü. Dair ve site ultra lüks. Daire brüt 250 m2. Neyse bizim iş yerinde bir sohbet muhabbet oldu ev ile ilgili bizim müdür taşınıyormus arkadaşlardan biri benim adimi kullanarak espri yaptı. Müdürüm sizde lüks bir siteye geçin size yakışır dedi. Müdür de biz nerden geldiğimizi unutmayız öyle şata fat lüks şeyler görgüsüzlüge girer dedi. Nerden geldiğimizi unutmayacaksak siz niye müdür oldunuz dedim 20 sene önce memur olarak başlamışsınız öyle kalsaydınız dedim. Buna benzer bir iki karşılıklı laftan sonra konuyu değiştirdi arkadaşlar. Orası bir kamu kurumu bende kadrolu teknikerim bana hiç bir şey yapamaz daha fazlasını da söylerdim ama sınırları zorlamak istemedim.

İyi bir arabaya binmek ve iyi bir evde oturmak görgüsüzlük müdür nerden geldiğini unutmak mıdır?
Cevapla