Çin'de üretilmekte olan, araba üreticisi Changli, J10 modelini Türkiye'ye getirmeyi planlıyor. Türkiye piyasasındaki en ucuz arabası olacağı ve fiyatının 20 bin TL olacağı bekleniyor. Siz bu aracı alır mıydınız? 😃
Dünya'nın en ucuz otomobili Türkiye'ye geliyor! Fiyatı 20 bin TL olması beklenen bu aracı alır mıydınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Çen büyüyünce ayababı Olcan. 😂
Almam tabii bu ne şükrü😅
Yavru araba 😂
Aracın fiyatı 20 binse eğer. %200 ÖTV artı %100 KDV uygulanacağını düsünürsek. Aracın türkiye fiyatı 80.000₺ olacaktır. Vatana millete hayırlı olsun😊
Çok çirkin. 3 tekerlekli Yuki Tria ile 2 ve 4 kişilik Kral Motor Bello bunun yanında çok yakışıklı. Malum sıfırları 50 bini aşmış...
tek kapı araba bile satmıyorken tek kişilik araba hiç satmaz saçma bi fikir hiç getirmesinler
Alıcısı çok olur çünkü piyasa ortada. Elin Çinlisi firsat peşinde doldurur cebi...
Bu aracın ne özelliği var ki 20 bin? Ucuz falan değil
Bedava olacağını bilseler birbirlerini ezip öldürürler bide beğenmiyorlar ben alırım gayette şirin
Bedava bile olsa alıp binemem panik atağını artırır insanın.
Fiyatı 20 bin TL ise utanalım.
Şef bizle daşş. k geçti
Bu ne tatlılık nsksnsk
Yürürüm buna binmem 😄
Buna binsen nolur binmesen nolur
Bisiklet daha iyi
hayır almam..
Binmem
İlgilisi olacaktır