Enerji Bakanı'ndan bir tüyo da otomobil sahiplerine: ''Yokuş aşağı boşa alırsanız az yakar." Bu öneriye ne diyorsunuz?

Merhaba!
Dün sabah yaptığı ''kombiyi kısarsanız fatura az gelir'' açıklamasıyla kamuoyunu aydınlatan Enerji Bakanı Fatih Dönmez, bugün de otomobil sahiplerini yakından ilgilendiren önemli bilgi verdi, “Yokuş aşağı boşa alırsanız az yakar...” önerisinde bulundu.
Enerji Bakanından bir tüyo da otomobil sahiplerine: Yokuş aşağı boşa alırsanız az yakar. Bu öneriye ne diyorsunuz?
Enerji Bakanı'ndan bir tüyo da otomobil sahiplerine: ''Yokuş aşağı boşa alırsanız az yakar." Bu öneriye ne diyorsunuz?
Cevapla