Hımmm. Sıradan bir doktor olsa bu yaşta mercedese binsin, ileride volvoya geçer diyecektim ama imajı da düşünürsek, mantıklı ve güven veren bir markayı seçmesi daha doğru görünüyor. Şimdi volvo ağır bastı.
Geliri iyiyse haklı. İmkan varsa 2 yılda bir değişiklik mantıklı. Sıkılmışsa binsin mersedese ama mercedes de sıkıcı:) Ben olsam maserati ghibli veya son dönem jaguarlardan birini tercih ederdim.
Ben de hyundai tucson var bende jaguar istiyorum ama önümüz düğün gerek yok. Nişanlımın da geliri iyi ama asıl güvendiği ailesi babası kalp cerrahı annesi kadın doğum uzmanı ondan o kadar rahat
Kendi tercihi karışmam ama istediğim bir şey olmazsa/eksik olursa ben araba aldım diye bahane sunarsaarabamı direkt satar yeni araba alırım düğünüde babası yapsın
Yakın zamanda kullandım, kötü değil ama yavanlık hissi var. Bir de neredeyse yepyeni olmasına rağmen deri döşemelerin dikişlere yakın bölgelerinde buruşukluklar vardı. Çok can sıkıcı.
Ben Mercedes tercih ederdim volvo sağlam bir otomobil olabilir ama bir Mercedes asla olamaz. Hızı hakimiyeti seven herkes mercedesi tercih eder. volvo Çinlilerin eline geçtikten sonra kalitesinin bozulduğunu düşünüyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Düşünmeden volvo derim ama düşününce biraz mersedese de sıcak bakabilirim. Zor bir seçim. Kaç yaşında?
35 yaşında
Mesleği?
Beyin cerrahı
Hımmm. Sıradan bir doktor olsa bu yaşta mercedese binsin, ileride volvoya geçer diyecektim ama imajı da düşünürsek, mantıklı ve güven veren bir markayı seçmesi daha doğru görünüyor. Şimdi volvo ağır bastı.
Onun arabası zaten xc90 ama beyefendi 2 sene aynı arabayı kullanınca sıkılıyor bu yüzden değiştirmek istiyor
Geliri iyiyse haklı. İmkan varsa 2 yılda bir değişiklik mantıklı. Sıkılmışsa binsin mersedese ama mercedes de sıkıcı:)
Ben olsam maserati ghibli veya son dönem jaguarlardan birini tercih ederdim.
Ben de hyundai tucson var bende jaguar istiyorum ama önümüz düğün gerek yok. Nişanlımın da geliri iyi ama asıl güvendiği ailesi babası kalp cerrahı annesi kadın doğum uzmanı ondan o kadar rahat
O halde karar sizin. Kavga etmeyin😉😆👍
Kendi tercihi karışmam ama istediğim bir şey olmazsa/eksik olursa ben araba aldım diye bahane sunarsaarabamı direkt satar yeni araba alırım düğünüde babası yapsın
Sen jaguarı kap, gerisini boş ver. Jaguar hem şık hem de seksi. Gerçekten öyle.
Ya jaguar ya da volvo xc40
Xc40 çok yavan. Tasarımı bitmemiş gibi.
Evet haklısın
Yakın zamanda kullandım, kötü değil ama yavanlık hissi var. Bir de neredeyse yepyeni olmasına rağmen deri döşemelerin dikişlere yakın bölgelerinde buruşukluklar vardı. Çok can sıkıcı.
Jaguar güzel araba alırsam 4-5 sene kullanır sonra değiştiririm
Umarım alır ve mutlu günlerde kullanırsın👍
Umarım. Teşekkür ederim
Rica ederim. Mutluluklar.
vay be.. doktor olup doktor sevgili bulmak varmis..
@goraci öyle valla
Ben Mercedes tercih ederdim volvo sağlam bir otomobil olabilir ama bir Mercedes asla olamaz. Hızı hakimiyeti seven herkes mercedesi tercih eder. volvo Çinlilerin eline geçtikten sonra kalitesinin bozulduğunu düşünüyorum
Sevgilim de volvo var o değiştirip değiştirmeme konusunda kararsız
Memnun sa bilemeyiz ben kesinlikle Mercedes alırdım dediğim gibi Çinliler satın aldıktan sonra volvo benim gözümden düştü
Benim sevgilim bir arabayı 2 yıl kullanınca sıkılıyor o yüzden değiştirmek istiyor
Normalde hızlımı kullanır
En yavaşı 90
Bana çok radar cezası gelmeye başlayınca soğudum 😊😊 bir rahat yok yani 175 le girdim 212 ile girdim 198 ile girdim
Birde yoğun trafikte sol şeritte bazen araç çekilmiyor orta şeride geçip
Türkiye trafiği kötü
Evet maalesef
Lexus tabiki de tabi gücü yeterse
Volvo
Volvo.
Cevabınız için teşekkür ederim
Eyvallah ufaklık ☺️