"Gelir İdaresi E. Strateji Geliştirme Daire Başkanı Nazmi Karyağdı, devletin daha fazla ÖTV karşılayabilecek durumda olmadığını ve sistemden vazgeçilmesi durumunda akaryakıt fiyatlarının otomatik olarak 2,5-3 TL yükseleceğini ifade etti."
Şu an zaten litre fiyatı 7.76 TL oranlarında.. 3 TL zam gelse neredeyse 11 TL'ye dayanacak litre fiyatı. Düşünceleriniz neler?
Benzine 3 TL zam gelebilir! Benzinin litre fiyatı ne kadar olmalı?
Dünya çapında yükselen enerji fiyatlarının, bir önlem alınmadığı taktirde Türkiye de de hissedilecek olması gâyet normal. Aslında benzin ve motorin fiyatlarını dolar'a ya da euro'ya çevirdiğimiz de, mâkul fiyatlarda olduğunu söyleyebiliriz. Akaryakıt fiyatları yükselirse, bütün ürünlerin de zamlanması ân meselesi olur.
Abi böyle bir şey olursa herkes benzini alıp kaçsın istasyondan. Böyle böyle eylem yapalım. Ben de motor var allahı gelse yakalayamaz 900cc plakamda kapalı çoğu zaman cezalardan dolayı. Alır pompacıdan fiş isterim o arkasını dönüp fişi getirene kadar anında duman olurum.
"Biz zaten hep 50 TL'lik alıyoruz" diyenler gelmeden :D :D Şaka gibi ülkeyiz ya.. O zam her türlü gelir. 11 olmasa bile 9-10'a çok rahat gider. Şu an litre fiyatı 7.76 iken bile 50 TL'ye Avrupa'dan Anadolu'ya geçip geri gelsen bitiyor. Şaka gibi cidden artık ekonomi :D Ben sadece gülüyorum artık.
abi yorumlara şöyle bir baktım da bazı arkadaşlar benim arabam yok bana ne şeklinde yaklaşmış. arkadaşlar sigaraya zam gelince sigara içmeyen biri etkilenmez yat villa falan da bu şekilde... ama bazı kalemler vardır ki bunlara zam geldiğinde bir sürü yan kol etkilenir; elektirik ve akaryakıt bunlardan ikisi sadece... yani senin araban yok ama akaryakıta zam gelince antalya daki seralardan büyükşehirlere gelen sebze meyve ne ile taşınıyor? sonra markete gidince dün 5 tl ye aldığım domates neden 10 tl oldu? diye soryuruz ya hep beraber ! işte cevabı bu zamda ! milletin sırtından inemediler bir türlü. bence zam sağanakları yeni başladı sonumuz hayır olsun
bazı insanlar bunu düşünemiyor. en basiti toplu taşımaya yansıyor. fiyatlar zaten oldukça yüksek daha nereye çıkacak böyle. yakında hiç bir şey almayacağız. ve halen zam mı bile savunabilecek kafada insanlar var
Benim arabam. yok arabası olan düşünsün. Ben hep 50 tlilik alıyorum. diyenler oldukça Ve bu zamlara karşı boyun eğen ses çıkarmayın baş kaldirmayn halk olduğu sürece daha coook kulak arkamıza kadar uzanirlar.. tüm halk koordine olup bulundukları illerde ilçelerde ana alterletre çıkıp kontak kapayıp gitsin bı bakalım ne oluyor hayat nasıl duruyor sonra bu hükümet nasıl geri adım atıyor
Devletimiz büyüyor hüloooo , elhamdülillah reis kurtardı hastanelerde sira bekliyorduk.!(simdi evde bekliyoruz) amerika bizii gıskaniiiyyyy hüloooo popiş kiliyiz , adam müslüman ya ağzından kelam eksik olmuyor
Dizele zam geliyor dediler hemen depoyu fullemistim ama ne fayda. Beğenilmeyen Ortadoğu'da yakıt sudan ucun mecaz değil gerçek 1 lt su daha pahalı. Araçlar kadv ÖTV bilmem ne yok 3te bir fiyatına araç alıyorlar. Ne diyelim hayırlı uğurlu olsun
Devletin vergi alma durumu var sürekli hiçbirşeyi karşılayamıyor ne kadar acı diğer dandik denilen ülkeler bile bizden daha iyi standartlara sahip yazık bize gerçekten
Litresi 11tl olursa felaket olur, nakliye fiyatları iyice artar dolayısıyla marketlerede %20-30 zam gelir en az, kişisel olarakta özel arabayla bi yere gitmek iyice lüks olur
Gelsin bize ne benzinden biz TL kullanıyoruz benzin değil. Kullanmayın kardeşim o zaman benzin. Benzin lükstür. 2001’de benzin mi vardı? Reisim yaparsa vardır bir bildiği ❤️ RTE ❤️
yorumsuz bırakmak en mantıklısı diyecek bir şey yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Pandemide zamanında ki yaşanan sıkıntıyı her ulkeden çıkarmaya çalışıyorlar bizler daha zam girmedik zamciklar gördük durun bakalım sözleşmeleri bi yeniliyelim ondan sonra gelecekler zamlar
Bur insanın arabasi olmayacak ya, ne kadar gereksiz 😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bu nedenle bisiklet kullanıyorum ve arabam yok almam. çok nadir şehirdışı şehirlerarası yapacaksam da bi defa toplu taşıma kullanarak zarar etmiş olmam, daha kârlı
Benzine 3 tl zam gelebilir degil gelecek zaten %300 vergi koyduğu araçlara bile hala zam peşinde. Erdogana oy atmaya devamm işte geliyorr vergi harekaat 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tr halkına sorsak alıştık biz alıştık diyecek başka ne diyecek koyunlar 😂