Ben hep shell den alıyorum gayette memnunm
Shell
Opet
Petrol ofisi
TP petrol
Bp
Total
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Opet'ten benzin ve gaz alıyorum. Benzininden memnunum; ama gazından son zamanlarda memnun değilim. 3 ve üzeri kişiyle yolculuk yaparken, yokuş çıkışlarında aşırı çekiş düşüklüğü var. Milletin 60'la çıktığı rampayı biz 30'la çıkıyoruz. Eski model arabalar (Broadway, Toros) bile bizi geçiyor. Motora rektefiye yapasım geliyor. (Arabam Renault Clio Symbol 1,4 8v RNA 75 HP)
Opetten aliyordum Şu an po dan aliyorum
Merhaba,
Shell ve Petrol Ofisi'nden almaya gayret gösteriyorum lakin gerektiği durumlarda pek de fark etmiyor açıkçası...
Cevap
2Cevap
bizim kamyoncu pala Petrol ofisi diyor
benzin olrak shell iyi otogaz da aygaz
kamyona ne koysan gider
Genelde opet memnunum
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?