Hangi ülkenin arabasına hastasınız?
Edit: Alman diyorum Diğer markaları ( Audi, Mercedes, Volkswagen, Porshce, Opel, (Mini Cooper ve Skoda) Volkswagen Group tarafından satın alındı) saymıyorum bile :) Peki siz hangisini tercih ederdiniz?
Edit: Alman diyorum Diğer markaları ( Audi, Mercedes, Volkswagen, Porshce, Opel, (Mini Cooper ve Skoda) Volkswagen Group tarafından satın alındı) saymıyorum bile :) Peki siz hangisini tercih ederdiniz?
BMW
NISSAN
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Reis sevdiğim iki araba da burada lakin Bmw Aşığı biriyim :)
Güzel seçim dostum :)
Alman arabalarını daha çok seviyorum Mercedes, BMW, Audi... Japon arabalarını da severim Toyota Supra, Nissan GTR...
Bir Japon ile bir Fransız veya İtalya kıyaslaması olsaydı kesinlikle Japon derdim ama işin içine Alman ve Bmw giriyorsa tabiki Bmw diyorum.
Mercedes, Daimler'e ait, Volkswagen Group'a değil, yanlışın olmasın?
Benim yanlışım varsa yeşillendir.
Mercedesten bahsetmedim zaten Skoda ve mini cooperden Volkswagen Group a ait
Almanın BMW siyle Japonun Nissanı kıyaslanmaz o klasman da Lexus var Nissan GTR hariç japonya da tofaş gibidir
Bmwnin en bosu nissanin en dolusu dur
Hahaha çok haklısın dostum
BMW seçtim
Çok doğru bir seçim :)
Teşekkürler
Bmw tabiki
Ikiside olur ya.😄 Ama BMW bi başka
BMW tâbi
GTR R35 <3
12 oy fark var reis :)
Herkes japon sevecek diye bir şey yok :D
Supra 350z Skyline Mazda rx9 Mitsubishi lancer evo falan benim kalbim japonlardan yana
Alman her zaman
Nissan
massey
Türk tofaşı
🤣🤣 İyiydi kanka
Onların BMW si bizim tofaşımız var knk 😂😂😂
Biraz abes olmadı mı kanka 🤣
Olmaz knk yerli malı savunuyorum 😂
Kanka yukarıda gördüğün BMW 740d XDrive 4 milyoncuk tofaşı satsan jantının yarısını bile alaman 😂 onun o agresif bakan farlarına kurban olurum
Tofaşın patlayan egzozuna kurban 😂😂😂
BMW der susarım
Japon :)
Öyleyse neden japon seçmedin kimin önde olduğunu görebilirsin 1 oy bile yok :)