Annemin arabasıyla kaza yaptım, tutanak da tutturmadım. Hatalı mıyım?

Bugün yaya geçidinden motor geçti yol verdim fakat trafik sıkışıkken yine yaya geçidini kullanmak isteyen karşı yönden gelen motoru sağımda araç olduğu için göremedim. Ben kimse yok diye gazladım bu da ordan gazlamış eziliyordu o telaşla freni bulamadım ayağımda 3 4 sn sürüklendi suriyeliymiş ben iyi misin diye sormadan kaçmaya başladı motoru da elektrikliymiş. Meğerse orda çok sık bu tarz olaylar oluyormuş polis geldi karşı taraf elektrikli sigortası yok mahkemeyle uğraşırsınız dedi benim araçta da bi çatlak oluştu en alt tamponda ben de tutanak tutturmadım tuttursa mıydım şimdi annem de görmedi onlara da haber vermedim. Bu şekilde motorla yaya geçidi kullandığı için ceza yemesini istedim bu yüzden tuttursa mıydım sizce?
Annemin arabasıyla kaza yaptım, tutanak da tutturmadım. Hatalı mıyım?
Cevapla