Ağalar lojmanda güvenlik önlemi olmadığı için kaza yaptım?

Lojmanda İşveren gerekli güvenlik tedbirlerini almadığı için düştüm ve 4 amaliyat gecirdim. Epikriz raporumda iş kazası yazıyor. 1 yıldır iyilesemiyorum. İşveren yüzünden güvenlik tedbirleri almadığı için sağlığındam oldum. Maddi manevi tazminat davası açabilirmiyim?
Ağalar lojmanda güvenlik önlemi olmadığı için kaza yaptım?
Cevapla