Bazı araba markalarının ülkemizde ilgi görmeyip, tutulmamasının nedeni sizce nedir?

Bazı araba markalarının ülkemizde ilgi görmeyip, tutulmamasının nedeni sizce nedir?
Aklıma gelen ilk 5 markayı sayayım..
"Mitsubishi, Subaru, Mazda, Saab, Alfa Romeo.."

Bu araçlardan ilk üçü, bütün dünya da gerek sorunsuzluk gerek ise performans konusunda ödül üstüne ödül alırken, ülkemizde Dacia kadar değer ve ilgi görmemesinin nedeni sizce nedir?

#Pullman
Bazı araba markalarının ülkemizde ilgi görmeyip, tutulmamasının nedeni sizce nedir?
Cevapla