AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Çok saçma bence de. Nişanlının neden böyle düşündüğünü tahmin edebiliyorum ve düşüncesine göre bile saçma bu bence.
çok saçma düşünce araba sürmeyi bilen herkes kullanabilir erkek adam şunu yapar , kadın yapmaz , erkek şunu yapmaz gibi şeyleri hiç sevmiyorum
boş er zamanla oda alışır...
ilk başlarda bende bayan şöför den korkarım ama onun usta olduğunu görürsem rahatlarım...
Benim ise tam tersi en çok hoşuma giden görüntü yyanımda mini etekle araba kullanan bir kadındır. Hele ki seri kullanıyorsa 👍
@timrist Bir kızda en önemli şeydir diye soran kıza "Kasa" diye cevap veren sen mi benşm bu yorumuma kaf ettin 😂
@timrist ben senin gibi kadını kasa diye aşağılayıcı bir ifade kullanmadım, estetik ve çekicş bir görüntü tarif ettim. Ama senin bu u anlamanı beklemiyorum tabii ki. Boşver kasma. Vitese oturtmak dedi bi de zikrin neyse fikrin de o. Yazık
nişanlın kendini biraz üstün görüyor gibi ya da kendini eksik garip hissediyor ama sen tavrını koy yoksa daha çok ayrımcılık yapar
Erkek adam niye kullansın eğer ileride evlenirsem eşimde araba sürsün hatta ben bineyim sadece eşik sürsün yani
adam trafikte orda burda bir magandayla karşı karşıya gelme ya da bir anlık boşluğuna trafik kazasında başına bir şey gelmesin diye düşüncesinden bu
Bu krol*ra olan sevgi nerden geliyor. Sanırım kro olunca değer görüyorsun.
Hasktr ordan de ayıp la cidden. Erkek kullanırmış pehhh.
Bu kişiyle evlenme. Her şeyi cinsiyetleştirip ondan sonra da kadın erkek eşittir.
seni aşağılamış resmen küfür etse daha iyiydi ayrıl
Saçma bı düşünce bir çok bayan var erkeklerden daha iyi araba kullanan 😂😂😂
Babana söyle bence baban haddini bildirsin beyefendiye
Araba kullanan bir kız arkadaşım olsa da o kullansa ben otursam miss 😂 Hiç sevmiyorum araba kullanmayı. Gerçi Trafikte o kadar mal erkekler çıkacaktır ki onuda benide rahatsız ederler 😂
Ayrıl böyle adamdan bugün seni şoför koltuğundan kaldırır, yarın daha büyük şeyleri kısıtlar
Bu neyin kafası biliyormusun küçüğünün kafası ondaki kafa
Benm babamin arabasida benden kiymetli asla vermez 😄 bi kere verdi gaza basmisim iyi sonra vermedi.
Ya sen delimisin araba sürerken gaza basılır mı ya
@MeLoMs karsi eve vuracak kadar basilirsa evet😄
Ashsahshshhs. Olur olur ilk başta tabi arabayı daha alabilirmisin bilemem
@MeLoMs sanmiom aradan 2 yik gecti sadece yan arka koltuktaydim😄😄
O da bi başarı
@MeLoMs aynn
Kusura bakma da aklını seveyim nişanlanın. Böyle bir kafa düşünce olamaz.
Hala nişanlı olman peki :) kim bilir daha hangi konularda cinsiyetçilik yapıyordur.,
Ah ah çok arıyorsunuz böylelerini eminim sen daha iyi araba kullanıyorsun
Keşke banada böyle diyen biri çıksa vallahi yoruldum araba sürmekten yan koltuğa hasret kaldım
😃😃 Keske biri de bana dese ben kullanım die direk veririm
@bluemurat o kadar özledim ki inan uzun uzun biri sürsün ben yanında oturayım 😃 gerçekten her şeyin fazlası zararmış 😃
Sen mi ben mi ya bide İstanbul trafiginde bazen bırakıp yürüeek gidesim oluyor
@bluemurat arabayı yerinde bulacağına inanıyorsan bırak 😃 önceleri ne tatlıydı bi heves başlamıştım hatta ben süreceğim diye yalvarırdım resmen. Bal yiyen baldan usanırmış
😃😃😃 Ben arabayı pek sevmem motor delisiyim bi kac kez kaza yapınca aile istemedi bende araba aldımm kullanmayı sevmiyorum
@bluemurat motor kullandım arabam yokken ama delisi değilim 😃
Motor candır ya o sesi gidişi durusu off off 😃😃
@bluemurat https://youtu.be/J2cVMN_pFpw kaan geldi aklıma 😂😂😂
😃😃 İlk defa izledim ya dalga etkiliyor ki 😃😃 ne burcsun sen ya
Konuyu okumak bile istemdm prdon ama nişanln tam bi hanzo
Sen de buna hâlâ nişanlım diyorsun, neyin kafası bu?
Kadın Erkek eşitliği var aracı kadınlarda kullanabilir hemde cokta dikkatlice
Trip atma kullanmak istedigini soyle. Araba kullanmayi seviyorim bende kulkanmak istiyorum. Okadar.
Ne kadar kompleksli biri. Hangi devirde yaşıyorsun yani.
Aklı sıra erkekliğe şey sürdürmediğini düşünen bir hemcinsimiz daha.
Bence o araba kullanmayı seviyor o sebepten seninle paylaşmıyor
He ya bende öyle Bi durum olsa özel şöför bulmuşum hemde beleş die sevinirdim 🤣
Bence saçmalamış ama büyütülecek bişeyde yok bırak o kullansın nolcak
Böyle adamlarla nasıl nişanlanıyorsunuz merak ediyorum.
O zaman babanla halledeceksiniz işi.. yanında söyle
Değişik bi kafa yerine göre sen veya o çok bişey fark etmez
Allah göstermesin hastalanır ayagına bişey olur hatırlatsa bunu intahar eder :D
Bu kalıpta olan erkek çok maalesef. Yaparsan sen yaparsın. Kadın aklı bu olayı çözer bence.
Haklı mağara adamları arabayı kadınlara kullandirtmaz
Böylelerinin kafasını iffet filmindeki gibi araba camına sikistiracaksin
Onun yaptığı saçmalık ama seninde babandan halen medet umuyor olman saçmalık. Sen eşine bunu kabullendiremedikten sonra baban onu arkaya otursa ne... Oturtmasa ne...
İşte 20'lerde böyle ataerkil-maço adamlara kanıyoruz maalesef çekici geliyo,40 a doğru beğendiğim erkekler tamamen değişti😎
Bana da eski sevgilim erkek adam kullanır bana neden kullandırıyorsun demişti haha
Valla al birini vur ötekine resmen xd
Ayrıl kurtul, böyle ufak tefek şeyleri sorun edenleri sevmiyorum.
Ben diilim soran :D
Olsun belki başına benzer bi durum gelebilir, yorum dursun burda 😂
Ahahsdjf düşünceli insan teşekkürler
At kafadı olur anca ne kafası olacak kadınların bir şey yapamayacağını savhnan klasik tipler
Abii sen öyle bi babanın sunduğu hayattan sonra o adamla çok sıkıntı çekersin eğer binmek istemiyosa insin yürüsün vur tokadı yolla valla bunun daha ne bokları vardır senin arabanı sana sürdürmüyo o kim be
Ooo bundan rahatsızlık duyan daha neler yapmaz ayrıl gitsin ya daha evlenmemişsiniz sonuçta 🤓🤓
Ne saçma böyle düşünmesi fikrinizi söylemedinizmi erkek adam adamlığını bilsin böyle konuşmasın ben çok ıyı araba kullanırım kadınların bır çoğu iyi kullanıyor
duysun bakalım. hatta bu konuda onu asla dinleme o yola gelsin
o ne demek ya neyin kafası bu. kullanmasını bilen herkes kullanır sahsen benim sevglm kullanıyor olsa yanında zevk alirdim onu kullanırken belki rahat bile durmam:D
Bazı bayanlar azda olsa super araba kullanıyor. Ama hepsine saygı duyup onları rahat bırakmak gerek.
Valla canım kusura bakma ama yazık kafasına nişanlının.
Hiç dara düşmemiş bence bu konuda biraz geri kafalı kızlarını okutmayıp bayan doğum doktoru isteyenlerden bence 👍
Ooo bu kadar noramal bi şeyde bile cinsiyetçilik yapıyo yani tanışmadan mı nişanlandın nası bi kafa bundaki yazık etmişsin
6 yıldır araba kullanıp şimdi bu soruyu mu soruyorsun cevabını almadin mi hala
Açıklamayı okudum nişanlın çok saçma düşünüyor. Sana hak verdim
Ben araba kullanmayı biliyorum ehliyetim var ben kullanmak istemiyorum eşim olursa araba kullanmayı biliyorsa o sürsün ben oturayım kenarda herkesin bir ilgi alanı var kullansın nolcak ki
iyyyy nisanlin yobazın teki malum partili çomar🤮🤮🤮
Bence seni düşündüğü için trafikte vermiyor, çünkü densiz çok olduğu için şoföre küfreden vatandaşlarımız oluyor, biraz empati yap bence seni düşünüyor nişanlın sonuçta.
Bu kadar düşüncesiz olunmaz ki ama biraz yontulması lazım bu adamın hem sende şikayetlerini ne kadar dile getirirsen getir kolay kolay değiştiremezsin bunu geçmiş olsun
Nişanlın Suudi Arabistan kafası yaşıyor derhal ayrıl
Sadece araba konusunda erkek egemen değil seninli emin ol. Hayatını s. meye niyetli gibi gördüm
Güzel kardeşim salak salak insankarla konuşuyorsunuz sonra böyle soru sorma gereği duyuyorsunuz? Ayrıl yemen
Kusura bakma ama baya geri kafalı bi adamla nişanlısın. Ne demek miş o ne biçim bi düşünce yapısı Allah yardımcın olsun bunlarla uğraşmak çok büyük sabır ister..
Kendini kurtarırsan senin için en hayırlısı olur bence