Araç arka yazıları bazen komik bazen ise düşündürücü olabiliyor..
Aracınızın arkasına bir yazı yazacak olsanız, bu ne olurdu?
Aracınızın arkasına bir yazı yazacak olsanız, bu ne olurdu?


Esprili brley olurdu trafikte insanlar yeterince geriliyor zaten.. biraz tebessüm ettirsin☺️
Daha güzelini görmedim;

Ben yazı yazdırmamayı tercih ederim :))
Bazı insanlar çok ince ruhlu, bu abimiz gibi :))
Ne güzel :))
Teşekkür ederim. 🌼
Cevap
11Cevap

Aynısı yaptırmıştım :D

Standart belli başka yazı yazdırmam ay-yıldızın içinde huzuluyum
2020 CORANA
2021 HAYDEN HORANA
Karım olmuş korana
Ben gidiyorum horana
Bebe aç süt berkler
Doldurun biberona
Kırk yıllık Cavit
Olmuş Covit
Kovidim pozitif, önümden çekiliniz😅
Acemi şöför daha ne yazabilir ki🙄
Ayırdı bizi corona
Yokluğum kor ona 😏
Böyle olsaymış daha iyi olurmuş görseldeki yazı.
Bu aracı tiktok çekerek değil çalışarak aldım lütfen aracınızı arkasına dayamayınız veya vurmayınız.
kalbinde yer yoksa güzelim ayaktaktada giderim kaapat deliiiii
Kameraya gülümseyin en güzel açınızdan kime ne acınızdan falan. d
Hic sevmedigim bir sey. Yazdırmam.
Komik biseyler yazardım yazdiracak olsam
yaa işte öyle bakarsın kapiş :P
verme beni ellere, görür dayanamazsın.
Sollama beni sollarım seni 😂😂
Bu hayatın heyecanı meyecanı yok
Çilemse çekerim kaderimse gülerim babbo
Vizyona girdim iyi seyirler..😎
Kurtlukta düşeni yemek kanundur
Arabam yok ama olsa hayatta yazı yandırmazdım
birşey yazdırmazdım sadelik güzel
Üzüntümden zevk alana mutlulugum girsin
Negatifi biraktim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?