
Aslında bu resim googleden alınmış bir görsel
arkadaşım kız arkadaşına evlilik teklif etmiş şimdi gönderdi bana onu koyamıyorum bende temsili bir resim koydum..
Siz kumsalda olsanız neler yazmak isterdiniz kumsala?

Suyun silebileceği bir yerdeysem kendime dert ettiklerimi yazardım.. Deniz sildikçe yazılanları sanki çıkacaklarmış gibi zihnimden, sanki kaybolup gideceklermiş gibi hayatımdan..
Tespitlerime göre burası kumsal ve burada kum var
enterasan bir yaklasim :)
Dalgalar kumsallarda
Mutluluk masallarda 😀
Cevap
6Cevap
bunu yazardım :D :D https://sketchtoy.com/65929761
çok şeker bir resim olmuş:)
Herkes önce ya ismini ya da memlekitini yazar , sevgilisi olanda onun ismini yazar , ben birşey yazmam oturur kumu eşeler düşüncelere dalarim :)
öfkeyi kuma yaz dalgalar alsın götürsün sevgiyi taşa yaz uzun süre kalsın demişler söyleyemediğim şeyleri yazarım herhalde
Bos kayet misali...
Hallo
Isimler sevdiklerimin
Imzam
Çoğu kişi gibi kumsaldaa adıımı yazmışlığım var elbet :D
Kum saati çizerdim sanırım.
Kredi borcumun tutari
kumun altında yatır var yazardım
Eskiden buralar hep dutlukdu 😂😂😂
Evden bakkala çıkamayanlar
gercek kumsal bu deel.
"Hayırlı bayramlar." yazar, instagrama atardım =D
Hiçbişey sadece adımı
Askimi ilan ederdim
RAN yazarım
Dont Forget Who You Are
yıka beni :D
Zalımsın dünya...
Ey aşk nerdesin?
Kumlara işemeyin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar