
16-17 Ekim'de Kosifler Oto Bostancı'da Elektrikli Yeni BMW iX3 Test Sürüşü Etkinliği'nde siz kıymetli KScanlar'ı da aramızda görmekten memnuniyet duyarız.


16-17 Ekim'de Kosifler Oto Bostancı'da Elektrikli Yeni BMW iX3 Test Sürüşü Etkinliği'nde siz kıymetli KScanlar'ı da aramızda görmekten memnuniyet duyarız.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Merhaba :) Bmw cidden güzel işlere imza atıyor denemek isterdim.
Elektrikli otomobiller gelecek için daha sağlıklı... Lütfen imkanınız varsa elektrik li otomobil alın...
Vergiler :/
@Pempom imkanı olana vergi neki
Tabi öyle
Merak ediyorum ama fiyatı bize 4-5 numara büyük geliyor.
Kısa ve öz bence için teşekkür ederim:
16-17 Ekim'de Kosifler Oto Bostancı'da Elektrikli Yeni BMW iX3 Test Sürüşü Etkinliği'nde siz kıymetli KScanlar'ı da aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
Bmw herşeydir bir tutkudur, bir aşktır, iyi ki hayatımızdasın🙏🤗
Çok beğendiğim araba markası BMW.
Ellerinize sağlık bence için.
Nedenini hatırlamıyorum ama bu markaya yıllardır ısınamadım.
Oldukça iyi. Elektrikli arabalara hemen geçiş yapmalıyız. Emeğinize sağlık
Hediye edin de deneyimleyek konusmak kolay hangi parayla alcaz
2022 yılında elektrikli arabaları çok göreceğiz gibi görünüyor trafikte galiba
Hic bir zaman sahip olamayacagimiz icin ilgilenmiyorum
iyi bir marka ve iyi bir araç...
Güzel makineye benziyo
Param olsa ilk işim uçağa atlayıp Kosiflere gitmek olurdu
Teşekkürler umarım bu bilgiler işe yarar
Bmw anca telefon duvar kağıdında sahip olabildim
peki zeki mürende bizi görecek mi
Ne güzel keşke benim olsaa
Teşekkür ederim güzel bir paylaşım olmuş
Sürsek ne olucak alamadıktan sonr
Gayet şık ve güzel
Çok gzel
Güzel araba👍
Sipariş verdim teslim edilmesini bekliyorum
Güzel araba kullanmak isterdim :D
bizim için hayal bunlar
BMW farkı... İdolumsun..
Alanlara hayırlı uğurlu olsun.
Çok güzel ama pahalıdır
Güzel araba ama
Para lazım paraa
Güzel bir bence olmuş benced
Umarim alirim
Elinize sağlık
vay anam vay mala bak
Henri Ford bu gunleri gorseydi ne derdi acaba
Bmw nin her arabası iyi olur aga
Güzel
Çok güzel araba
Gidecez
Güzel araba
Güzel ama param yok.
İyi olur
Bmw aga het türlü
Guzel yapmislar.
Harika
Olur