Geziyor

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Bildiğiniz üzere arabalar günümüzde en yaygın kullanılan ulaşım çeşitlerinden. Tabi araba konusu açıldığında aklımıza bir çok marka gelir. Ancak bunların en başında yer alan isimlerden bir tanesi de BMW. Alman üretimi olan bu marka araçlar Türkiye'de Borusan tarafından satışa sunulmakta. Bayilerde çoğunu inceleyebilirsiniz. Ben de bu tarz yerleri gezmeyi sevdiğim için birkaç beğendiğim modeli sizinle paylaşmak istedim. Hadi başlayalım..

İlk giriş

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Öncelikle gitmeden çalışma saatlerini kontrol etmeniz gerekmekte. Çalışma saatleri içerisinde gittiğinizde giriş kapısında güvenlik görevlisi sizden isim ve soy isim istiyor. Daha sonra size bir kart veriyor bunu çıkarken diğer kapıdaki güvenliğe verip çıkmanız gerekiyor.

İlk gözüme çarpan araç 116d

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Renginden olsa gerek ilk dikkatimi çeken araç bu oldu. Gayet güzel bir görüntüye sahip bence. Kadınların da en beğendiği modellerden birisi olan 116d 165 bin TL gibi bir standart fiyata sahip. Opsiyonel Donanımlara göre de fiyat değişim göstermekte.

Peki bu araba içeriden nasıl gözüküyor?

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

İlk oturduğumda küçük bir araba olmasına rağmen geniş buldum, ancak boyu uzun 4 kişi arabaya binecek ise biraz sıkışabilir. Özellikle koltuğu tamamen en arkaya getirdiğinizde arkadaki kişi için baya dar bir alan söz konusu oluyor. Bu bence normal bir durum tabi. Göstergeler ve ekran da gayet tatmin edici. :)

Daha sonra X serisinden olan x1 sDrive18'i dikkatimi çekiyor

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Arazi araçları sınıfından bir araç olan x1 görüntüsü ile oldukça insanların dikkatini çektiğini söyleyebilirim. Bu tarz araçlarda çok büyük olmasın diyenler için çok ideal bir araç olduğunu söyleyebilirim. Bu aracın standart fiyatı ise 213 bin TL civarı bir fiyat. Yine opsiyonel donanımlara göre değişim göstermekte.

Bunun içine de bir göz atalım

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Biraz önceki bakmış olduğumuz 116d araçla kıyasla içerisinin çok fazla olmasa da bir tık daha farklı olduğunu görebiliyoruz. Ancak hemen hemen aynı tarzda tasarımlar. Genişlik konusu da oldukça tatmin edici olduğunu söyleyebilirim.

Orada bir 520d gördüm sanki?

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Evet evet doğru gördüm. 520d karşımda duruyordu. Görünüş olarak zaten ben buradayım diyen bir araba. En son kasasında da üzerine baya koyduklarını düşünüyorum. Dışarıdan baya büyük gözüktüğünü de söyleyebilirim. Ne kadar peki? Standart fiyat olarak 381 bin TL gibi bir fiyatı var. Opsiyonel donanımlara göre de bu fiyat artış göstermekte.

Hadi içine bakalım

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

İçerisi gerçekten harika. Kapıların otomatik vakumu bile çok güzel bir his bırakıyor. Ekran olarak da üsttekilere kıyasla oldukça geniş bir ekranı olduğunu görüyorsunuz. Direksiyon tasarımında vs. değişiklikler göze çarpıyor. Peki genişlik olarak nasıl derseniz yine 5 serisi zaten geniş bir araç. Oldukça rahat ve konforlu olduğunu söyleyebilirim.

Ve son olarak 318i modeline bakalım

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

Şimdi geldik en yakışıklıya. :D Renk olarak zaten inanılmaz yakıştırdığım ve ilgi çekici bulduğum bir renge sahip. Görüntü olarak da karizmasını herkesle sabaha kadar tartışabileceğim bir araç olduğunu düşünüyorum. Tabi ki bu görüntünün de bir fiyatı var. 318'i modeli 207 bin TL'den başlayıp opsiyonel donanımlara göre değişim gösteriyor..

Bu yakışıklı arabanın içi nasıl?

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!

İçi de en az dışı kadar güzel bence. Ekran biraz daha küçük olsa da M direksiyon görüntüsü oldukça hoş. Tabi bazı şeyleri yukarıda belirttiğim gibi opsiyonel olarak ekletme imkanınız mevcut. Onun dışında genişliğine değinmek gerekirse bir 5 serisi kadar geniş diyemeyiz. Ancak yine de yeterli seviyede diyebilirim. Ayrıca içeride kendinizi çok iyi hissediyorsunuz buna emin olabilirsiniz. :)

Bunlar benim beğendiğim modellerdi, içeride daha bir çok seriye ait araçlar vardı ancak hepsini eklesem sıkıcı olurdu diye düşünerek sadece kendi beğendiklerimi eklemek istedim. İlgisi merakı olan var ise gidip gezmesini tavsiye ederim. :)

BMW Satış Noktası Olan Borusan Bayisini Geziyor ve Beğendiğim Modelleri İnceliyorum!
Cevapla