Anne olmak ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi... Siz ne düşünüyorsunuz?

Günün anlam ve önemini ne kadar doğal ve içten açıklamış aslında... Ne de güzel söylemiş tüm içinden geçenleri Nil Karaibrahimgil.2014 yılında çıkmış fakat ben geç keşfettim ve sizlerle de paylaşmak istedim 😊
Umarım sizlerde beğenirsiniz😊


Sözlerinden bir alıntı da bıraktım şuraya:)
"
Sütmüşüm ben, ilaçmışım, balmışım.
Meğer kokum birine cennetmiş, sığınakmış, yuvaymış.
Meğer kaderde en sevdiğim adamdan çocuk yapmak da varmış, şükür.
Meğer bilmediğim ne çok şey varmış. Asıl anlatacak ne çok şey varmış bilmem ki nereden başlasam... Dünyadan? Kıtalardan? Hayvanlardan? Annenden, babandan, insanlardan?
Meğer uykusuzluk da güzel olabilirmiş. Hatta fazla uyku hasret yaparmış, yavrunla arana girermiş.
Meğer her şey yeniden başlarmış."
Anne olmak ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi... Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla