Çocuğu olmayan öğretmenimin anneler gününü nasıl kutlasam, ne mesaj yazmalıyım sizce?

Çocuğu olmayan bir öğretmenimin anneler gününü kutlasam saçma mı olur, kutlarsam ne yazmalıyım sizce yardım eder misiniz :)?
Dediğim gibi hiç çocuğu yok evli de değil sanırım, kutlamalı mıyım sizce kutlasam ne yazmalıyım yardımcı olur musunuz , şimdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kendisini annem gibi severim o yüzden dedim, yakınız baya da zaten
Çocuğu olmayan öğretmenimin anneler gününü nasıl kutlasam, ne mesaj yazmalıyım sizce?
Cevapla