Anne olduğuma pişmanım, ne yapacağımı bilmiyorum. Yol gösterir misiniz?

Minik bir kızım var ufacık, eşimle hamilelik ve doğum sonrası koptuk. Görüşünce kavga ediyoruz görüşmeyince kızını ve beni armıyor
Ne maddi ne manevi yanımızda, ailem arkamda şükür hayatta ama ufacık bir kızla boşanma aşamasındayım ve çok üzülüyorum.
Anne olduğuma pişmanım, ne yapacağımı bilmiyorum. Yol gösterir misiniz?
Cevapla