Kayınvalideme anne demekten utanıyorum, sizce ne yapmalıyım?

Yeni evliyim. Kayınvalideme anne demekten utanıyorum. Teyze diye hitap ediyorum. O ise kendisine "anne" dememi istiyor. Ben ise utandığımı söylüyorum. "Utanılacak bir şey yok. Bana anne de." diyor. Sizce ne yapmalıyım?

Kayınvalideme anne demekten utanıyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla