Malesef fazla şımarmış çocuklar pek söz dinlemiyor. Kafalarına ne eserse onu yaptırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Pekâla, şımarık çocuklara nasıl davranmalı? Bir sonraki çözüm ne olmalı şımarmış çocuklar için? #impulsive
Bu çocukların etkili kullandığı silah ağlamaktır ağlayarak istediklerini yaptıracaklarına inanır ancak her dediklerimi yapmamak gerek yaptıklarının yanlış bir davranış olduğunu örnek vererek anlatmalı ki nasihatimiz etkili olsun yapma diye sinir koyarsak daha zıddına gider
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Şuradaki yorum yapan bayanlara bakıyorum da neredeyse hiçbiri evli bile değil. Uzaktan yakından bilgisi olmadan sadece laf olsun diye yorum yapmışlar. En güzeli herkes mevcut durumu ile ilgili bölümlere yorum yapsa daha iyi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ya çocukları severim çok onalar melekler ama bazı şımarıklar çok fena oluyor ben bazen çakasım geliyor sadece çocukta depil şımarık insanlara katlanamıyom şunu belirtiğim asla bir çocupa zarar vermem vermedim ama çakmak istediklerim şımark çocuklar oldu
Ben direk aferin benim oğluma ay sözümü dinlermiş yapınca işe yarıyor 😂😂😂 Daha kuzenlerimde sadece bu seviyeye geldik 😂 Veya git yanımdan küstüm sana seni sevmiyorum artık bıktım senden çok yaramazsın ben eve gidicem veya git evine 😂😂😂😂
Bununla ilgili psikoloji kitaplarından yardım alabilirsiniz. Çocuk eğitiminde anne baba tutumu çok önemli. Kurallar konulmalı ve uyulmalı. Tabi ki kural varsa ödül ve ceza da vardır. Tabi bunlar çocuğun yaşına uygun olmalı. Başlarda davranışları daha hırçın olacak. İstediğimi yaptırmak için bağırıp ağlayıp çırpınacak. Asla geri adım atmamalısınız. Psikolojide bu dönme patlamasıdır. Sonra sakinleşir ve davranış değişikliği olur.
Eger zivanadan ciktiysa mesafeli davranmaliyiz. Ancak eglenmek amaçlı yapıyorsa onunla beraber simarmaliyiz kisa bir süreliğine. Bu iki tarafı da mutlu eder
Duymamazlık olmalı ceza verilmeli mesela tv tablet oyun yasağı Ağlayınca kabul edilirse isteği o zaman sıkıntı başlar her şeyi ağlayarak çözebileceğini zanneder
Bizler bile kocaman insanlarız şımarabiliyoruz bazen ki bu bence gayet normal çocuğa gelince bırakın çocukluğunu yaşasın şımarsın kırsın döksün. Yanlış olduğunu konuşarak anlatınız DAVRANARAK değil.
Çok üstüne gidilmemeli yaptığının kötü bir şey olduğu soylenmeli ve yaptığı iyi yönlerini odullendirilmeli ama çok fazla ödül değil küçük küçük ödüller
En İyi Cevaplar