Çocuklarda hoş olmayacak yaklaşımlar karşısında nasıl tavır sergilenmeli?

Arkadaşlar iyi geceler

Gecenin bu saati oldu uyuyamıyorum. Birkaç defa hoş olmayan bir duruma şahitlik ettim. Kardeşim var 10 yaşında bir akrabamın ikiz çocukları var 3 ü de erkek. İkiz çocuklarda 12 13 yaşlarında falandır. O çocukların birinin hoş olmayacak yaklaşımları dan şüphe ettim. Ya çocuk bunlar yargılamak ters tepki verip davranışı alışkanlık etsin istemedim. Aile olgun anlayışlı aile değil anlatamazsın uygun bir dille. Bizde kalıyorlar kısa zamandır. Daha da bir gördüm çocuktaki bu yaklaşımı. Nasıl tavır almalıyım ne yapmalıyım bilmiyorum ama cidden çok kızdım yarın alıp konuşma taraftarıyım. Ne dersiniz?

Çocuklarda hoş olmayacak yaklaşımlar karşısında nasıl tavır sergilenmeli?
Cevapla