Emziren annelerin emzirme önlüğü kullanması sizce gerekli mi?

Emzirmek her bebeği olan kadının en doğal hakkı. Bunun da incelikleri olduğunu düşünüyorum.
Emziren annelerin emzirme önlüğü kullanması sizce gerekli mi?
Çocuk bu nerde ne zaman açıkacağı belli olmuyor, hal böyle olunca bazen bir avm de bazen araç içinde kısacası toplum içinde emzirmek gerekirse emzirme önlüğü kullanılmalı, mahrem duygusu olmalı mı?
Yoksa emzirmek en doğal haktır mı dersiniz?

Emziren annelerin emzirme önlüğü kullanması sizce gerekli mi?
Cevapla