Emzirmek her bebeği olan kadının en doğal hakkı. Bunun da incelikleri olduğunu düşünüyorum. Çocuk bu nerde ne zaman açıkacağı belli olmuyor, hal böyle olunca bazen bir avm de bazen araç içinde kısacası toplum içinde emzirmek gerekirse emzirme önlüğü kullanılmalı, mahrem duygusu olmalı mı? Yoksa emzirmek en doğal haktır mı dersiniz?
Emziren annelerin emzirme önlüğü kullanması sizce gerekli mi?
Bana sorsan kullanmasın çünkü; bebeğinin karnını doyuruyor kafasını çevirmeli insan. Bir anne kedinin, köpeğinin yavrusunu emzirmesi gibi normal durum. Ama o kadar insan dışı yaratık varken! 3 yaşındaki çocuğa, kediye, köpeğe hallenen ş*refsiz, or*spu çocukları varken bu ülkede! "Evet kullanmalı" Maazallah "çok adaletli bir yargıya sahipken (çocuğunu emziren anneyi) tahrik unsuru görürde, öyle ş*refsizlere iyi halden salıverir!!
Bebegi acik alanda gostere gostere doyurmak wcde yemek yemek gibi birşey. Tabiki acikabilir bunu uygun müsait biyerde orada gene yalabilirsin. Gostere gostere bak ben cocuk emziriyorum diyen insan itici geliyor.
Erkeklerin daha çok yorum yapması ülkemizin acı gerçeğini ortaya koymuş. Sağolsunlar yine aklı yok fikri var modunda yorumlar gelmiş. Olayın biyolojik, fizyolojik hiçbir boyutundan habersiz mahrem diyerek kestirip atmışlar... Herkes kendine mukayyet olsun o kadının göğsü kimsenin cinsel objesi değil.
Sıçmak da çok doğal bir şey o zaman dışarıda tuvaletleri kullanmayalım herkes bulduğu yere çömsün Tamam emzirmek doğal bir şey kutsal bir şey fakat Feminen damarlara da biraz sahip çıkıp bir önlük ya da bir şal kapatmak zor olmamalı
Zorunlu Hatta. avm, Cafe, düğün gibi ortalık yerde sere serpe bebeğini emzirenlere hayret ediyorum. önlük denen bişey var olmadı çocuğun mendili ile bile kamufle edebilir göğsünü. edebe dikkat edilmeli.
emzirmek kadar dogal bisey yok tabikide ama artik uckuruna sahip olamayan insanlar varki bu tur seylerde bile kotuye alabilecek insanlar oldugu icin kesinlikle kullanmali
kulanmam disarda mama alırim yanima veya bir avm gibi yerdeysem emzirme odasina giderim yoksa dedgigim gibi mama veya mevye puresi gibi atiştirmalık alirim yanima 😀
En İyi Cevaplar