İşiniz olduğunda çocuğunuzu daha çok hangisine bırakırsınız? Kim daha çok ilgilenir çocuğunuzla?

Babaanne mi? Anneanne mi?


Kendi anneme bırakmam galiba. Hiç beni dinlemiyor. Babaannesine bırakırım ihtiyacım olursa.
Babannemizde bakar ama o hasta, anneme bırakırım
Daha anneanne adayını tanımadığım için bir şey söyleyemem
Anneannesine bırakırdım :)
Cevap
9Cevap
Babaanne adayını görmeden cevaplayamam..
Lakin bebeğim en çok hangisinin yanında huzurlu ve ilgili hissediyorsa onun yanina birakirdim 😊
ne fark edecek ikisi de annem ikisinin de torunu kim müsaitse ona bırakırım
Hangi taraf müsait ise ya da hangi taraf mesafe olarak bana en yakın kişi ise ona bırakırım.
24 senedir beni büyütmüş esimde beğenip alıyorsa benim annem tabikide 😂
Hangisine yakın oturuyorsak ona. Ve hangisi daha edepli ise ona.
Ikisinin de torunu bence ikisi de sever ve ayrım yapamam o anki isimin durumuna göre değişir
Babannesi annem kadar iyiyse farketmez. Yoksa Anneanne
Ikisi ayni yerdeyse ikisinede ama babaanneye galiba
eşimin annesini tanımıyorum henüz..
en çok isteyene..
ve tek farkla, çocuğumun en mutlu olduğuna..
Aneanesi yok üvey aneaneside ayrim yapar diye korkuyorum. O yüzden daha cok babaanesi bakar isterse..
Anneanesinin güzel ilgileneceğine eminim de babaanneyi bilemiyorum şu an 😄
Babaannesi bakıyor zaten ama mantıklı olan eğer ikiside müsaitse genç olanın bakması
Al birini vur ötekine ikisi de ayri dert.. kendin bakacan
Ukraynalı bakıcıya 😂
C şıkkı ilerdeki kocacığıma 😀
Evlenmiycem çocuk ta yapmiycam
Babaannesine😀
Kim. bakabilecekse. farketmez ki
Kimse coğunlukla yanimdadır. İşi beraber halederiz
Genelde babaanne bakar
ikisinede bırakmayak :D
hangisi daha çok severse ona
Annanesi ilgileniyor cunku babaanbesi yok
Hiçbirine bırakmam esim baksın gerekiyorsa
Ayrımcılık yapmam her ikisi de.
benim annem bakamaz ki kaynanama bırakırım
babaannesine bırakırım
İkisine de eşit bırakırım.
Anne annesine.
Hangisi musaitse
Duruma bağlı😊
Dayısına
Anneme bırakırım
Ikisinede birakmam
Kreş
Anneme bırakırdım
farketmez
Anneanneye
İkisinede bırakmam.
Anneme
Kendi anneme
anane tabiki
Anneanne bence
anneme
Anneanneye ☺
Çocuğum yok
hangisini isterse
ikisine de
kendim bakarım
kendim bakarım.
Babanneye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar