Ben böyle bir şeye izin vermem ya siz ne düşünüyorsunuz?
Yeni moda çocuk bağlama güvenlik ipini çocuğunuzda kullanır mısınız?




Çocuk luk herşeyi keşfetmeye başladığım evre. Çocuk düşecek bacağını kanatacak acını ağlamanin ne oldugunu bilecek, elleriyle cekirgeye , kelebeğe dokunup mutlu olacak güvenlik ipi nedir arkadas
Bana çok absürt gelmedi. Hiperaktif çocuklar için kullanılabilir.
Buna tasma gözüyle bakmamak gerekiyor tabii
Bende bir avm de rastgeldim bu duruma çok garip hissettim kendimi babası o ipten çekip duruyordu çocuğu : (
Bence çocuk sahibi olunmadan anlaşılmayacak şeyler. Sana görüntü ve etik olarak belki tuhaf gözükebilir ama çocukların tam oyun ve keşfetme dönemi ebeveynler için genelde sancılı bir dönemdir.
Dolayısıyla çocuğu zapt etmek fazlaca zorlaşıyor.
Bilemiyorum belkide öyle oldu
Kullanmam tabiki de ne saçma şey. Cocugunsa tut elinden öyle gezdir o ne öyle süs köpeğinmis gibi
Aynen
Cevap
9Cevap
Kesinlikle çok saçma. Evcil hayvan muamelesi gibi bir şey bu. Bana göre dokunmak çok önemli. Kişiler arasında baglantı kurduğuna inanıyorum. Bu nedenle çocuğa tasma! takmak yerine elini tutmayı tavsiye ediyorum
Hayır kullanmam. Etrafımda kullanan olursa da eleştiririm bu ne
Kesinlikle yabende görünce avm de deli oldum
neyin güvenliigi abi bu
bu resmen özgürlük kisitlama
Aynen ya
Saka mı bu ya?
köpek mi bu be insan yazıklar olsun kullananlara.
Maalesef ya :(
Çocuklar aniden ortadan kaybolabiliyor. Her ihtimale karşı böyle cilginliklar yapmamayi öğrenene kadar faydalı olabilir.
Görüşlere saygım var tabiki
Benim oğlan hiperaktifti polisle 2 kere aradım bile yine inadına dışarı saldım şimdi duruladı bem sakin ot gibi çocukları sevmem, çocuk kirletecek Elbise, ıslanacak, koşacak
Bu ne evcil hayvani bağlar gibi. Bunu moda yapan aptallara ne demeli insan çocuğunu böyle kullanır mi rezalet!
Mantikli ama kopek gezdirir gibi oldugu icin kullanmazdim
TASMA gıbı o ne öyle
Aslaa
Aynen ya
Elini tutmak daha kolaydı sanki.
Aynen öyle
Güvenlik ipi falan değil bu ismi belli
Ne peki sizce
Aynen
İşte bundan korkuyordum olmuş burda
Maalesef oldu
Kesinlikle haklısın
Saçmalık hayir tabikide
Kesinlikle
Yaa çok saçma olur mu öyle sey.
Kullanmamm.
O ne kopek mi gezdiriyorlar cok sacma buldum.
Yanlis.. aksi iddia bile edilemez
Rezalet.
Aynen yaa
Takmam
Kesinlikle bende
göster amcalara ipini dönemi yani
Yeni trend yaratmışlar şaşırmadım.. adiler
Asla hayvan mı onlar? çocuk omzumda taşırım
Mantıklı 😂
Çocuıçk bağlanmaz ya
Çocuk
Belkide :)
Ama aslında bir yerde bağlanabilir :p
Sacma ya
Ben avm de gördüm hala etkisindeyim :(
Asla kullanmam.
Bende
Aslaa
Olmaz bu ne yaa
Aynen ya
Sacmaymis
Evet
One öyle köpek gibi
kesinlikle hayır..
Hayır
Hyr bnce cok sacma
hyaor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar