Oğlum dün 1 yaş aşılarını oldu. Vücudu sıcak ama ateşi yok. Bu nasıl iş?

Ateş konusunda zaten çok tecrübesizim. Hiç ateşlenmedi daha. Şimdi de dokunuyorum sıcak ama iki ayrı ateş ölçerle de ateşi yok. Yine de sirkeli su yapıp zorla da olsa eklem yerlerine bezle koydum. Kafasına hiç koydurmadı sıpa. Koltuk altı 36.1 kulaktan 36.3. Ateş ölçere güvensem mi bilemedim 😕
Oğlum dün 1 yaş aşılarını oldu. Vücudu sıcak ama ateşi yok. Bu nasıl iş?
Cevapla