Baby star bebek bezi kullananlar durumdan memnun mu? Bez öneriniz var mı?


4 aylik bir kizim var. Prima, Molfix ve Bim'in bezini kullandim.
Bim' in bezinde karar kildim. Hem kaliteli hem ekonomik.
valla biz bimden alıyoruz gayette iyi
Cevap
0Cevap
kullanmadik
Cok guzel rahat ya
memnunum
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar