Bella adı çok hoşuma gidiyor. Kızım olursa adını Bella koyarsam çok mu tuhaf olur?

Görüşlerinizi bekliyorum. Veya bella nin yanına hangi isimler yakışır
Bella adı çok hoşuma gidiyor. Kızım olursa adını Bella koyarsam çok mu tuhaf olur?
Cevapla