Uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar. Biz artık üç kişilik aileyiz😍😍😍
Bende babasız büyüdüm. Ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ama bahsetmek istediğim. Benimde 2 yavrum var. 1 sene uğraştım yuvamı kurtarmak için ama olmadı. Her akşam içip bahaneler bulup kavga ediyordu. Çocuklarla bile ilgisi yoktu. Cok ağır küfürler kullanıyordu. 3 gün sustuysam 4 çü günü patlıyordum. Artık çocuklarımın psikolojisi bozulmaya başladı. Hem çocuklarıma hemde yuvam için çok üzülüyordum. Zamanla şiddet uygulamaya başladı. Bıçak cekti boğmalara başladı. Ona rağmen affettim. Zaman sonra baktım benliğini kaybetmeye başladı. Resmen hastaydı takıntı. Cocuklarım bile babasını istemiyordu. Öyle bir duruma geldik ki ne yapacagını artık kestiremiyordum. bir akşam bir anda saldırdı ve büyük zarara uğradım. Kaburgamı kırdı. Polisler doktorlar derken 4 gün hapis yattı. Bide herşeyi anlatmadım anlatsam 3 sene hapse girerdi ve hayatı tamamen biterdi. Benim burda demek istediğim çocuklarınızı böyle ortamda büyütmeyin. O ortamda büyümeleri daha zor. Şimdi biz 3 kişiyiz her geçen gün dahada mutluyuz. Hayat herşeye rağmen yaşanmaktır.. teşekkür ederim okudunuz için 😊😊😊
Güncellemeler
+1 yıl
İyi akşamlar arkadaşlar bütün dilekleriniz için ve dualarınız için çok teşekkür ederim 😊😊 iyiki varsınız 😊
Babasız çocuk büyütmek zordur derler. Sizce de öyle midir?
Öncelikle samimi olarak güzel cümleler ile durumu paylaştığınız için teşekkür ederim. Çok zorlu anlar ve günler geçirmişsiniz. şu an üstlendiğiniz sorumluluk ve başardıklarınız takdire şayan. Çocuklarınızın iyiliği için babasız çocukların büyümesi kolay değil ergenlik çağında. Onlar açısından bakınca sorunlu bir baba etkilenen aile ve psikoloji. Çocuklarınız büyüdükçe durumu daha iyi analiz ederek sizi haklı göreceklerdir. Haklı görmeleri önemli değil; önemli olan bunca sıkıntılardan sonra sizin hayata bağlılığınız , ailenizi sahiplenmeniz ve çocuklarınızın iyiliği için sorunların üstesinden gelmeniz ve dik duruşunuz karşısında saygı duyuyorum. şu an belki geçmiş dönemin yorgunluğu üzerinizde, psikolojik olarak yıpranmışsınız. Fakat, zamanla çocuklarınızın büyümesi ve mutluluklarını Allah inşallah gösterdikçe herşeyin sizin açınızdan daha güzel şeylere vesile olacağına inanıyorum. Babasız olmaz; ama böyle sıkıntılar karşısında yaşamaktansa babasız büyümeleri, doğru insanın yanında sevgiyi vermeniz en sağlıklı yol olacağına inanıyorum.
ben de babasız büyüdüm. annem hem anne hem baba oldu bize ama gördüğüm kadarıyla cidden çok zor. çoğu zaman yorulduğunu hissedeceksin hem anne hem baba olmaya çalışıp eksikliği hissetmemeleri için uğraşacaksın bunu başarabilirsen ne mutlu, daima mutlu olursunuz umarım😇😇
esin alkolu biraksa ruhsal tedavi gorse duzelirdi ama senin omrunden omur yerdi ama duzelince de bal gibi olurdu keske aile buyukleriyle birlik olup onu yonlendirseydiniz ama tabi zor olcakti ugrasmak hakkinda hayirlisi olsun bacim rabbim cocuklarinin yuzune baksin
Tedavilerden randevu aldık herşeyi yaptık ama istemedi büyüklerim babam geldi ablası geldi ama ikiside cıldırdı çekip gittiler düşün artık düzelme durumu ne kadar olabilirki
Şuna bak! Heykeli dikilecek güzellikte bir kadın, kıyıp başını bile okşayamayacağımız tatlılıkta iki evlat, hepsinin yüzünde güller açıyor. Ama bir kendini bilmez bir densiz bu muhteşem uyumu bozmak için elinden geleni yapıyor. Kendisine bir şey olmazken bahse konu 3 kişinin tüm yaşantısı alt üst oluyor. Sonuç mu? Kendisi mal gibi ortada kalırken dünyalar güzeli kadını ile bakışları her şeye bedel yavruları ondan olabildiğince uzak durmaya ve kendi hayatlarını yeniden inşa etmeye çalışıyorlar. Nerede eşine bu şekilde bir zulüm yapan varsa Allah ona 10 misli sıkıntı versin. Kim elini eşine buna benzer nedenlerle kaldırırsa sonbaharda kuruyan ağaç dalı gibi eli kolu kurusun. Nerede bu cesaretle hareket eden kadın ve çocuklar varsa Rabbim her daim yardımcıları olsun.
Evet babasız çocuk büyütmek zordur mutlaka. Ancak yukarıda anlattığınız şekilde davranan bir babanın yanında çocuk büyütmek eminim çok daha zordur. Bence cesurca doğru seçimi yapmışsınız. "Çocuklar etkilenmesin, belki olay bu defa kapanır, şimdi susar" düşünceleriyle kendinizi kısıtlamanız, kendinizi korumaktan ve savunmaktan bile vazgeçmeniz nedeniyle hayatınız zindan olurdu. Gün be gün kendinizi daha kötü hisseder, psikolojik olarak çok zayıf hale gelirdiniz. Bu durumda da zaten çocuklarınızı iyi bir şekilde yetiştirmeniz mümkün olmazdı.
Çocuklar için rol model olacak ebeveynler önemlidir. Cesurca davranan ve tek başına ayakta kalmaya çabalayan bir anne, annelerine kötü davranan sorunlu bir baba ve ezik bir annenin toplamından çok daha faydalı bir rol model olur.
Doğru kararı vermiş olduğunuzdan şüpheniz olmasın. Sizi tebrik ederim. Allah yardımcınız olsun. Umarım hayatınızın geri kalanında mutlu bir hayatınız olur.
Aa Sertap Erener'e benzeyen anne, şeker gibi çocuklar :)) Çocuklarınızın şiddet dolu bir ortamda büyümesindense , babasız büyümesi yeğdir derim ayrılık durumu olağan birşey bu şekilde yetişen nice çocuklar var , kadın cinseyitinin yaradılışı vücut anatomisi kas gücü erkeğe nazaran çok daha zayıfken bir kadına el kaldırıp adamım diye dolanmak da büyük meziyet, kadın anadır yardır candır, sözüm size kadınlar güçlü olun söz sahibi olun ezilmeyin dik duruşunuz olsun toplumumuz her ne kadar ataerkil bir toplum olsa da dik olun hür olun kırın bu tabuları bunu anlamaya anlatmaya ihtiyacımız var..
anlattıkların özet olarak çocukluğum... babasız büyümek erkek için neyse ama kız için özellikle ergenlik döneminde ağır hasarlar meydana getiriyor. çevremde örneklerini gördüm. bana artısı oldu ama. özgüven kendi kendine yetme karar alma vs vs... çocukların çok güzel duruyor allah uzun ömür versin. maalesef senin gibi cefakar insanların kaderi ters orantılı oluyor ve acı çekmek sana kalıyor. büyük geçmiş olsun umarım hayatının geri kalan kısmı çiçeklerin açtığı bahar dönemi olur biraz yüzün güler kalbindeki yaralar kapanır. allah bizi öyle abuk yaratıklardan uzak tutsun her ne kadar parazit gibi çoğalsalarda...
Amin. Evet biliyorum çocukların özellikle ergenlik çağında çok büyük sorunlar beni bekliyor çünkü kendimde babasız büyüdüğüm için ama ben elimden geleni yaparım onlar için şu an kızım babasından öyle bir nefret ediyorki bildiginiz gibi degil konuşmaları sanki yetişkin bir kişi gibi. Evet parazit gibi çoğalsalarda Allah ım bizden uzak tutsun
kendi kendine bir düşman figürü belirleyip ondan intikam almak adına bilinçli kötülük yapar çoğu. dozu kişiye göre değişir allah korusun sana bile düşman olabilir. bu ve benzeri örnekleri yakinen biliyorum ve sanırım hala evlenmeyişimin sebeplerinden biri bu
Zaten nefretti kini yüksek olduğunu biliyorum o kadar alcaklaştıkı herkese kendi sucunu bastırmak için dostumun olduğunu söylemiş ama umrumda degil çoğu insandan lafı yedi akıl var mantık var ben zaten bütün günüm çocuklarla geçiyor çocuklar temizdir öyle birşey olmuş olsaydı söylerlerdi gerçekten bir dostum olmuş olsaydı. Benden bulmasın onun gibi kendimi düşüremem kendimi onlar gibiolmasını istemem. Allah yukarda
hadi çevre neyse ama anneme babası abisi öyle yakıştırmalar yaparlardı. bana hep annemi kötülerlerdi. yahu akıl var mantık var madem dediğiniz gibi biri o zaman abi olun baba olun dimi... sülalemi zerre sevmem
Aynen ama ben kendimi bildiğim için o yüzden kimseye takmıyorum konuşsun istediği gibi zaten kimsede ona inanmıyor kendi kendine konuşsun dursun benim bu kadar iyi niyetimi kötüye kullanıyorsa Allah yukardan bende akrabalarımı sevmem aramayan herkez beni aramaya başladı meraktan başka birşeyden degil yani ama takmıyorum hayat bana bunu sundu bende kabul ettim hayata küs değilim aksıne çok seviyorum ne kadar kötü olsada 😊
deliriyorum işte bu eşitsizliğe adaletsizliğe. anlaşmazlık olur tamam ama neden kadın mağdur oluyor? neden en ufak bir hoşnutsuzlukta fiziksel ve ruhsal şiddet?
şimdi karşına iyi bir adam çıksa bile önce güven sorunu yaşarsın. ya kötü olursa ya değişirse vs vs ayrıca kendin harici düşünmen gereken canlar var. işin ekstra zor. oysa insanın yaşadığı bir toplumda bunlar dert değil ama işte neyse... karşına çıkacak bir çok adam ilk önce kullanma derdinde olacak. çok azı seni zamanla tanıyıp fikir değiştirecek. oysa ön yargı beslemeden biraz gözlerine baksalar anlarlar ne kadar temiz kalbin olduğunu
kalp öyle bir mucize ki kirletmek anlamsız zaten. zorum ne dünyada kalacak yalan mal mülk için kirleneyim:))) ben doğru bildiğimden şaşmayayımda işte arada nadirende olsa senin gibileri görüp mutlu oluyorum
Evet haklısın kırletmek çok anlamsız istesem yaparım ama benim onlardan ne farkım olacak ben benliğimi kaybettikten sonra kendime haksızlık etmiş olacam Evet nadirde olsa iyi insanlarla sizin gibi karşılaşmak beni çok mutlu huzurlu ve güç veriyor bakıyorum bak iyi insanlarda var devam yanlız değilsin 😊😊😊
Aynen ama olsun biz kendimizi bilelim kötülük nereye kadar. Ben kötülük yapsaydım ne kazanacaktım hiç birşey yaşadıklarımmı soguyacaktı hayır asla yaşadıklarını unutmazsın sadece alışırsın o yüzden kendi kendisine kıvransın dursun
aslinda o nelli olmaz duzeledebilir o adami alkol o hale getirmis bende esimle 3 sene sikinti cektim cok ugrastim bu sene iyilesti psikiyatrilerde surunduk
allah yardımcınız olsun.. sızı oyle ıyı anlıyorumki.. belkı sız bıraz daha ıdare edebılır bıraz daha sabredebılırdınız kader deyıp cekebılırdınız ama gelısım cagındakı cocuklarınız ılerıde o yuvayı ornek alacak ve oyle yasayacaktı.. ve tabııkı huzursuz evlılıkler yasayacaklardı.. bu vebale gırılmez.. cocuklarım herseyden once.. dısarıdan bakan ınsanlar hep derki cocuklarınız ıcın devam! ne kadar kolay ne kadar.. cocuklarınız ıcın ayrılmayı bıleceksınız ıste o kadar..
Günaydınlar! Geçmiş olsun ve Alkah bu sabrınız ve çabanızdan ötürü de sizden razı olsun. Sen ve çocukların içinde huzurlu ve güzel bir hayat nasip etsin. Bu adam şimdi nerede? Böyle bir akla ve tuha sahip birinin biz boşandık artık diyerek sizi rahat bırakacağını sanmıyorum. Kini, nefreti, gururu, öfkesi derken güvende olacakmısınız? Bundan sonrası için ne düşünüyorsunuz? Nasıl bir hayat planladınız ve bu adamdan hem kendinşzi hemde çocuklarınızı nasıl koruyacaksınız. Evet biraz konuşalım mı?
Ve hiç te uzun olnadı. Sayfa sayfa yaz ki hem ibretlik olsun hem de şifa olsun, huzur olsun. Utanılıp içinize atacağınız bir şey değil çünkü ve yıllardır zaten susmadınız mı? Dahası da dahaları da var biliyorum.
Evet dahasıda var ama ben en kısasını yazdım şu an o adam nerde bilmiyorum zaten beni ilgilendirmez de nerde olduğu. Evet güvendeyim. Dua etsi ki benim yerimde başkası olsaydı 3 sene hapis direk Türkiye'ye postalardılar. Bundan sonrasını çocuklarım için uğraşmak ve kendi hayatımızı tamamen düzene sokmak şuanda ilk yapmam gereken oğlumun psikoloji olarak tamamen düzelmesini sağlamaktayım kızım hafif çok hafif kaldı onun kısa zamanda düzeleceğine inanıyorum ama dediğim gibi oğlum. babalar oğullarının aynasıdır. Ne yaşadıysa aynısını uyguluyor. Ama atlatacağız Emin'im buna
Sanırım yurt dışındasınız? Akli ve kalbi acil şifalar diliyorum. Dilediğiniz an ve kadar yazışslım olur mu. Evet gerçek mesleğim bilişim ama psikiyatır, terepist olarakta çok iyi yetişmiş biriyim. Yani özel ilgi alanım ve sana ve çocuklarına çok faydam olabileceğine inanıyorum. Her türlü sıkıntınız için hiç bir art niyet ve çıkar gözetilmemek lartı ile dinlenip bir arkadaş bir dost bir kardeş yakınlığı ile her zaman yanınızda olabileceğimi bilin istiyorum. Hepimiz aynı durumdayız ve kimsesizlik ailesizlik, şiddet ce zulüm nedşr çok iyi biliyorum ve nasıl savaşılırı da. Evet gelin bir birimizş tanıyalım ve el ele verelim çıkalım bu zorlu günlerden...
(İyi akşamlar arkadaşlar bütün dilekleriniz için ve dualarınız için çok teşekkür ederim iyiki varsınız ) Her şey ne kadar kolay değil mi? Süslü sözler, teşekkürler, aman ne iyiler. Ama ya gerçekler? İki kelimeyi bir araya getirip tanışamadık, kafa kafaya verip anlaşamadık. Arkadaşlığımız dostluğa dönüşemedi bırak arkadaş bile olamadık ki neler bulup neler söyledin. Ödümüz kopuyor hanginiz olsa bir şey söylemeye...
yazdıklarınız gerçekten üzücü ama şunuda söylemeden geçmek istemem verdiğiniz karar doğru olmuş. çocuklarınızda umarım bulundukları psikolojiden çabuk çıkar ve her gün daha mutlu olurlar.. anne -baba olmak biyolojik açıdan kolay ama bunu sevgiyle ilgiyle yapmak yürek ister.. iyi bir annesiniz ailenizle mutlu günler dilerim
mutluluğunuz daim olsun efenim. pırıl pırıl cocuklariniz ile mutlu olursunuz umarim. o adamdan da kurtuldugunuza cok sevindim. oyle bir baba ile buyuyeceklerine babasiz buyusunler daha iyi. babanın eksikligini sizin gidereceginize eminim. ben de babasiz buyudum.
Zeynepde senin durumundaydı sudem adında 3 yaşında kıx cocugu ile kala kalmıstı taki ben cıkana kadar ben o cocuga babalık yaptım belkide babasından görmedigi sefkati benden gördü cünkü annesiyle bile uyumazken benim parmamdan tutar ceker götürürdü odasına ömey abi senle uyucam deyip kucamda uyurdu bir elinde oyuncagı bir elinde benim parmam uyurdu simdi 7 yasında cocuk okula basladı
Senden de allah ragzı olsun aslında söylemek istedigim önemli seylerde var ama burdan yazamam kusuruma bakma gercekten önemli oldugu icin yazamam yoksa söylüceklerim var
biten ve bitecek olduğu belli bir ilişkiyi sürdürmek ancak sürmecede bırakmaktır ve sonuç her daim hüsrandır. uyarıları görmezden gelmek yerine vaktinde bırakın ki büyük zarar yerine az zararlarla kurtulun. sorancim seni de tebrik ediyorum daha buyuk mutluluklar yaşayın inşallah:))
çok üzüldüm yaşadıklarınız için ne var ki öyle insanları eşşek sudan gelinceye kadar döveceksin kadına el kaldırmak nedir ya dünyanın en aciz kişiliğidir... öyle bir babanın elinde büyümekse babasız büyümek daha iyidir zor olacağınıda sanmıyorum daha mutlu olacaklarına inanıyorum... yeni hayatınızda başarılar... çocuklarına da maşallah dünya tatlıları...
Bende babasız büyüdüm 19 yaşındayım sağlıksız bir ortamda yetişmektense bu cok daha hayırlısı bence 😊 Ve hiç denilcek kadar az hissettim yokluğunu 18 yasinda da bir kiz kardeşim var ve siz o kadar güçlü bir kadına benziyosunuz ki sizden hem anne olur hem baba olur umarım ömür boyu mutlu kalırsınız Rabbim yanınızda olsun dilerim 😊😊
bir defa anı biriktirebiliyoruz yeryuzunde baska sansimiz yok bu biriktirdigimiz anilarida degecek kisiler ile paylasmak gerekiyor hayatina birsey katmayan aksine surekli zarari dokuna kisileri silmek en mantiklisi hicbir sey senden onemli degil eger sen varsan cocuklarinda ideallerinde var en iyi anilari en degecek kisilerle biriktirmen umuduyla
Babasız ortamda büyütmek tabii zor ama bazen babanın olduğu ortamda büyütmek daha da zor oluyor. O yüzden en azından üstündeki yükü kaldırmak iyi bir tercih olur. Bu arada Sertap Erener'e benziyorsun:) -Gecen bol olsun.-
benimde benzer bir hikayem var. ama seninki kadar kısa değil :D hepsini anlatamam elbette ama her şerde bir hayır vardır derler ya , benimki de sizinki de aynı hesap. hatta bir seçim hakkım olsa , normal bir çocuk gibi büyüyüp büyümemek konusunda, ben aynı şeyleri yaşayacağımı bile bile , gene de ayrılmalarını isterdim. çünkü bugünkü kişiliğimi , geçmişime borçluyum. umarım çocuklarınız benim yaşadıklarımı yaşamaz , onlara hem annelik hem babalık yaparsınız..
Kesinlikle katılıyorum. Benim de çocukluğum böyle bir ailede geçti. Babamın bize hiç bir zaman şiddeti olmadı ama her gün içer kavga çıkarırdı. Annemi sürekli küçük düşürürdü. Ben 22 yaşındayım hala babamla çekinerek konuşurum. Çok sindirdi bizi. Annemle babam ayrıldığında hiç üzülmemiştim bu yüzden
Anne pasif ise çocuklar dışarıdan gelecek tehlikelere daha açık olacaktır siz bu yönden aktif olmalısınız gerek okul yaşamı, sosyal yaşamı Böyle bir adamın babalığı zaten gerekmez siz hem anne hem baba olursunuz ki mutsuz evliliklerde ( hır güre kadar gelmiş) boşanma en doğrusudur çocukların ruh sağlığına adına
Ne mutlu size ALLAH bagıslasın ve daim etsin Geç olmus güç olmus acık cekmişsiniz Aynı hatayı yapmayın inşALLAH Yeni Birliktelik konusunda işiniz daha zor ve daha bir dikkat isteyecektir Bunlara dikkat edin ne olur
Rica ederim bişey yapmadım.. ama önerm var ınuda paylasayım size Öncelikle Bu gücünüzü yitirmeyin Bilirsin Yasamak için ALLAHtan baskasına ihtiyac yok.. ama yalnızlıkta ona mahsustur.. çocuklarınız onay verirmi bilmem ama evlenecek olursanız ask vs yasamadan evlenmenizi öneririm.. çünkü çok yalancıyla karşılaşabilirsniz Mantıgınıza yakın olması durumunda vede guven vermesi durumunda tabi evlenin..
Ne güzel çocukların anlayıslı ☺️ Bazı cocuklar var bu durumda evlenmesne musade etmıyor gercekten :D Dedğim gibi yalancı kişilere musamah gostermeyin dikkat edin Gönül eziyetide kötüdür
Melek Hanım geçmiş olsun. Çocuklarınız dünya talısı maşallah. Onlar size yeter. Bir baba bu anlattıklarınızı isteyerek yapmaz. Belli ki bir rahatsızlığı varmış. Bundan sonrası için mutlu olmanızı dilerim.
oncelikle yuva yikildigina uzuldum ama eski esin gercekten senin gibi birini haketmiyor sen bu guzel kalbinle daha guzel seyler hakediyosun bence sevinmelisin ayrica gozlerinden anlasilacagi gibi tum zorluklarin ustesinden geleceginden eminim. Yakin olsaydik tanimak tanismak isterdim
Hem anne hem baba olmak h zor ama sanırım ki siz ayaklarınız üzerinde duran bir insansınız.. umarım mutlu olursunuz lakin kalbinizide kapatmayın hayat sizin için güzelliklere gebedir
dahada mutlu bir aile olacaksınız bende babasız bir kız çocuğu büyütüyorum ve çok sağlıklı ve çok mutluyuz size tavsiyem eski anıları silin önünüze bakın herşey çok güzel.. ve dahada güzel olacak...
Eşinizi tanıyarak seçseydiniz belki daha güzel olurdu herşey ama güçlü bir insansınız anlaşılan herkes kaldıramaz bu yaşadıklarını bundan sonraki hayatınızda cocuklarınızla çok mutlu günler geçirmeniz diliyorum
Kaburganı kırmış.. Cani şey ve susmuşsun ailen den kimse bir şey yapmadı mı? Çok zor günler geçirmişsin ama yarın yepyeni bir gün şimdi rahat olmana sevindim hayatta bol şans.
canım yanarak okudum yazdıklarınızı.. bir insan ne kadar küçülebilirse o kadar küçülmüş eşiniz.. çocuklar anne ve babalarını rol model olarak alırlar doğduklarından itibaren.. eski eşiniz bunu haketmemiş.. tebrikler, güçlü olduğunuz için..
Mutlulugunuz daim olsun ☺☺ 2 evlat,, 2 ayrı güzellikte servetin var.. onlar oldukça sana birşey olmaz eminim ☺☺ sadece yeni insanları hayatına almakta dikkatli olmalısın.. Hep güzel günlere yürüyün inşallah ☺ Allah a emanet olun..
Gınaydın mutlu sabahlar sölenecek cok şey olsada dıleğim cocuklara mutlu yuva ve gelecek sağlıklı hızurlu ve sen bar oldukca cocukların mutlu ve huzurlu buyuyeceklerdır sana ve coxuklarına kucak dolusu sevgıler gönderıryorım en güzel sizlerin olsun
vicdanliymissin hemde bayagi cok. bu devirde cocuk yetistirmek cok zor hele birde teksen yaradan yardimcin olsun yuzunuzden gulucuk mutluluk eksik olmasin.
Bence affetmemeliydin 3 sene yatmaliydi ki o sure icinde hatalarinin farkina varabilirdi. Ama cocuklarin cok sansli yinedr senin gibi guclu bir anneleri oldugu icin ne kadar gurur duysalar azdir. Mutluluklar
Allah mutluluğunuzu bozmasın çocuklarınızı size bağışlasın gönül isterdiki babalı büyüsğnler ama sen maşallah hem annelik hem babalık yqpıyorsun çok takdir ediyorum seni 👍👍
Senin gibi cesur kadınların varlığı hep yüzümde bir gülümseme var etmistir hem kendin için hemde çocukların için en doğru kararı aldığını düşünüyorum tebrikler
Allah bagislasin canım biri prenses diğeri prenses anneleri ise Kraliçe. Güçlü azimli bir kadın olman çok güzel hayat bazen istemediğimiz şeyleri yaşamamıza neden oluyor Umarım şu an mutlusun dur
Allah mutluluklar versin evlatlarına bende çok çektim babadan bir nevi babasız büyüdüm ama ben babama tam 12 yıl hapis cezası kestirdim ama. sonra davamdan vazgeçtim annem istemedi ondan kurtuldum şimdi eşimden çekiyorum bende düşünüyorum boşanmayı aylardır çocuklarımı görmüyorum onun için hayata bir kere geliniyor mutlu olmak herkesin hakkı engelleri kaldırmak gerek
En iyisini yapmışsınız. Evet babasız buyutmeninde zorlukları var ama o sekil mutsuz sorunlu bir ortamda büyümeleri dahada zor.. Aynı şeyi bende yaşıyorum. Allah kolaylık versin abla.
Gerçekten de hem bu kadar pozitif olup gülücükler saçmak hem de çok güzel bir anne olmak yılın en mükemmel insanı ödülüyle bile karşılanamaz. Ya şunların tatlılığına bakar mısın? 😍 Anası kılıklı ya yerim onu 🤗🤗❤️❤️
Aynısını bende yaşadığım için çok iyi anlıyorum seni... En doğru kararı vermişsin, bende aynısını yaptım. Fakat bir fark benimki düzeldi tedavi oldu ayrılık işe yaradı...
Ama şunu anladım hiç kız arkadaşım yok diye sitem ederdim ama böyle hikayeleri gördükçe iyiiki yok diyorum. Bence bundan sonra asla sa evlenmeyin sadece çocuklarınıza zama ayırın. Gelirinizde varsa tamamdır 😊
En İyi Cevaplar