Kızlar evlenince kız mı istersiniz yoksa erkek mi ve hangisi daha tatli?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Srknyrk sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
bence ikiside tatli hangisini isterim konusuna gelincede sunu isterim bunu isterim diyemem sonucta benim isteklerime gore olmuyo saglikli olsunda gerisi omemli değil
Ikiside olsun cok tatlilar ayirt etmek mumkun degil ikiside farkli bir duygu olusturur
ikisinden de istiyorum ikiside tatlı bana göre seçim yapamam
Kız bebeğim olsun. Cici cici giydiriyim. Anne kız gezeriz. 😍😍😍
Erkek cocuk isterdim de sonuç olarak sağşık önemli :D
Bir kız bir erkek seçme şansımız? :D
Önden kiz arkasindan erkek
İkiz kızlarım olsun isterim
ikisinden de olsun birer tane
🖒🖒🖒
erkek daha tatlı ya 😂
ikiz isttyrm ikisi tatli
diyosun
ikizlerim olsun 1 kiz 1 erkek :)
Ikisi de olsun
Kiz isterim
İstemem
ikiz erkek isterim ama hayirlisi neyse o olsun
İkiside candır😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar