Bebek deyince karnım gıdıklanıyor bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?

hamile kalmayı istiyorum daha 3 aylık evliyim ama fazla takıntı yaptım karnımda ki gıdıklanma hissi bana ümit veriyor ama olmadığını anlayınca üzülüyorum bu takıntıdan nasıl kurtulurum nasıl sabredebilirim bilmiyorum :(
Bebek deyince karnım gıdıklanıyor bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla