Aileme bakmak için çalışıp ev mi almalıyım yoksa kendi hayatımı mı kurmalıyım?

Annemle 2 erkek kardeşimle yaşıyoruz, annemin kimsesi yok. Annem bana iyi bakmadı hiç, hasta, çalışmıyor. Geçimimizi zor sağlıyoruz, yardım falan. Babam da beni bu zamana kadar aramadı sormadı, ben de aramıyorum. Yani kimsem kalmadı. Okuyorum, muhasebe son sınıfım, çalışsam mı acaba? Ev almak istiyor annem. Ama çok bıktım yani, ailem beni anlamıyor ve çok kötüler. Sevdiğim de yok, sevip sevilmek istiyorum. Babamla da konuşmuyoruz. Yardım edin.

Güncellemeler
7 sa
Evde gündelik hayatım çok kötü, karanlıkta hep şiddet kavga. Sinirlerim bozuldu kendi kendime gülüyorum artık.
Aileme bakmak için çalışıp ev mi almalıyım yoksa kendi hayatımı mı kurmalıyım?
Cevapla