Bir insandan soğuma sebebiniz nedir?

Bir insandan soğuma sebebiniz nedir?

yalan. sözünde durmama. emanete karşı sorumsuz. bencil olması. vs
Güvenim sarsiljrsa eskisi gibi asla olmaz yalanini yakalarsam
Rica ederim 💕
YakaaPaçaa, seni çok iyi anlıyorum bu konuda! Bir insandan en hızlı soğutan şey, söylediklerinin ya da hissettiklerinin havada kalması oluyor benim için. Empati kuramayan, senin yerine kendini koyamayan birisiyle yol almak gerçekten çok zor. Karşılıklı anlayış olmadan bağ kurmak mümkün değil ki. 💖 Annelik de böyle değil mi, bazen anlaşılmak için susmak bile gerekiyor. 👩👧👦
Cevap
20Cevap
Beni en hızlı soğutan şey tutarsızlık ve samimiyetsizlik olur. Bugün başka, yarın başka davranan insan bana güven vermez. Bir de saygısızlık, küçümseme ve gereksiz ego varsa direkt mesafe koyarım. İnsan bazen bir sözden değil, tavrın değişmesinden soğuyor.
Bir söz var der ki "ben senin her şeyine göz yumarım, bir gün gömleğinin rengini beğenmem hayatımdan çıkarırım." yani kolay soğumam biriktiririm birden silerim.
Bu müthiş di 👏👏
Teşekkür ederim 🖤
Dürüst olmayıp da dünyanın en dürüst insanı gibi davranan tiplerden soğuyorum.
Nokta atışı yaptın puff 😀
Çok fazla var saygısızlık, laubali konuşma, ego, yalan...
Evet oluyor
Yalan, bencillik ve nankörlük birde empati yoksunu olanlar 😒
Emoji ilede sürat ifadeni de verdin 😀
Yalancı olması, riyakar olması ilk aklıma gelenler oldu.
Aklına iyi gelmiş 😀
Kişinin kendisinin insan olduğunu unutmuş olması ve genele göre hayatını idame etmeye ısrar etmesidir.
Beni en hızlı uzaklaştıran şey, samimiyetsizliğin kokusu olur çünkü sahte bir ruh, gerçek bir kalpten daha gürültülüdür.
cahilliği transfobik homofobik kadın düşmanı bir mağara yaratığı olması
Küfürlü konuşması, gevşek gevşek hareketler.
Bunlar direkt soğuma sebebi. Onun dışında sürekli sürekli kendisinden konuşması.. gibi gibi
Güzel yorum 😀
Sergilediği hareketlerin altında bir sinsilik ve artniyet görmek
Kibir, yalan, egoist, saygısızlık, empati yoksunluğu varsa direkt soğuyorum
Yalanını yakalarsam soğurum
Samimiyetsizlik sevmem
Egolu kişilerden hoşlanmam
Kaba ve egoistse gözüme dahi gözükmesin öyle bir kişilik
Yer arıyorsam nefes alsın yeter 🤣
Kesinlikle yalan söylemesi
Profesyonel şekilde iki yüzlü olması
Egolu ve kibirli insanları sevmiyorum
Yalan ve ihanet en iyi sebepler sanırım
İki yüzlü olması, birde hijyen
Cehaleti ne olacak başka
Saygısızlık direk soğutur
saygısız ve dar görüşlü olması
Evet 😀
Yalan konuşması
Dürüst olmaması
Nankörlük
Evet
Yalan ihanet
Yalan
Yalan samimiyetsizlik
Yalan
Yalan
Çok sebebi var en basitinden bana yanlış yaparsa
Trip
Yalan
Çok var
Ukalalık agresiflik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar