ben başlıyım
adımı en az 2 kere unutması
Merak ettim yorumlara yazın
Saygısız kaba insanlardan nefret ediyorum öyle yanını görsem diğer soğurum onun dışında bana olan ilgisine bakarım ilgiyi severim ben ilgi veriyorsam o vermiyorsa soğuyabilirim kendini beğenmiş kişilerden hoşlanmam istediği kadar güzel olsun kalbi kötüyse olmaz o iş
) hizmet veren görevliye karşı davranışı
) başkasının sözünü kesme
) telefonla çok uğraşması
) yere çöp atması
) argo ya da argovari kelimeler kullanması
) kendisinden aşağıda olan , kendisinden üstte olan , kendisi ile aynı pozisyonda olan kişiye karşı sahip olduğu iş varsa o alanda ki olan davranışları
) ailesiyle olan iletişimi
) kiminle arkadaş olduğu
) diğer insanlar ile konuştuğu konular
adını unutması bencede kötü ama bence kleptoman olması
AJSASAKJSKAJSAKSJşaka yapıyorumm
bence rahatsız olduğumu belirttiğim davranıslara devam etmesii
Benim için en küçük ama en etkili detay, saygısız bir üslup ya da kibirli bir tavır olur 🙃
Garsona, ailesine, arkadaşına tepeden konuşan biriyle anında duygum değişir.
Kendini anlatırken abartılı yalanlar, hava atma, sürekli kendini övme de beni soğutur 😶🌫️
Kısaca; nezaketsizlik ve yapaylık bende direkt kırmızı çizgi diyebilirim 💔
Cevap
8Cevap
yalan söylemeleri
Şımarıklık , gereksiz tepkiler , çocuksu olması v. b
Ukala olması
Ego 💯
Pasaklı olması
Saygisizl5
Kibir ve ego en nefret ettiğim şey
Sıradan olma inadı.
Sahte olması
Prenses olmasi
Yanımda osurursa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?