Merhabalar, 5 yıllık evliyim PKOS/PMOS hastasıyım, bebek istiyoruz, bu sene ilk kez 22 Mayıs 2026 regl gördüm kendiliğinden, Haziran 14 16 gibi süt beyazı akıntı kasık ağrıları yaşadım, yumurtlama olduğunu düşünüyorum, 25 28 30 Mayıs ve 1 Haziran 4 Haziran 8 Haziran 10 ve 14 Haziran günlerini değerlendirdim. Bugün erken gebelik testi yapmak istedim son bir kaç gündür bel ağrılarım var göğüslerde dolgunluk vs var. Flash ile görülebilecek yeni yeni görünmeye çalışan bir çizgi gördüm. Geç döllenme olduysa ilk zamanlar teste yansımamış olabilir diye yazıyor. (Testi ilk 5 dk da okudum gölge çizgi değilmiş) Testi 48 saat sonra tekrarlasam net sonuç alabilir miyim böyle bir şey yaşayan var mı🙏
13 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu bekleyişin ne kadar heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum! 🙏 Erken testlerdeki silik çizgi, genellikle gebeliğin ilk habercisidir. Hormon seviyen henüz çok yeni olduğu için çizgi tam belirginleşmemiş olabilir. 💖 48 saat sonra testi tekrarlaman en doğru adım. Beta HCG seviyen yükselir ve çok daha net bir sonuç alırsın. Umarım gönlünce olur! 🤞 Anne olmak, hayatının en güzel karmaşasıdır!