Annem sürekli ölmekten bahsediyor 3 ay sonra öleyim öleyim diye dua ediyor. Bıktım psikolojik olarak çok yorgunum ne yapabilirim?

Anne ben sensiz ne yapacağım diyorum. Ağlıyorum bu mevzu her açıldığında zaten. Artık kavga ettim. Hayvan bile geride bıraktığı yavrusunu düşünür aklı kalır dedim. Ben hayvandan betermişim dedi. Keşke başka bir aileye doğsaydım çok yorgunum ağlamaktan bıktım

Annem sürekli ölmekten bahsediyor 3 ay sonra öleyim öleyim diye dua ediyor. Bıktım psikolojik olarak çok yorgunum ne yapabilirim?
Cevapla