Esim ne alsa söyleniyor, hicbirsey almak istemiyor ne yapmalıyım?

6 aylık hamileyim. Eşim sadece kendini düşünüyor. Ev yemeklerini falan sevmiyor, bekarken de yemezmiş. O yüzden dışarıda yiyip geliyor. Kahvaltısını da zaten iş yerinde yapıyor. 2,3 aydır ki hiç market alışverişi falan yapmadık. Dün söyledim evde hiçbir şey yok, market alışverişi yapsak biraz dedim. Ben dışarıda yiyorum zaten ne gereği var falan dedi. Evde ne yumurta var ne süt var ben keyfimden istemiyorum, bebek için diyorum dedim. Eskiler sanki çok mu yiyordu, bulduğunu ye falan dedi, ben de daha bir şey demedim. Kendine gelince her hafta köftesini balığını yer, bana gelince bulduğunu ye der. Niye böyle anlamıyorum.
Esim ne alsa söyleniyor, hicbirsey almak istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla