Doğumdan sonra annem yanımda olmayacak, çok kırgınım ve affedemiyorum ne yapmalıyım?

Herkese merhaba ben yurt dışında yaşıyorum. Ağustosta doğum gerçekleşecek, annemler 3 sene önce Türkiye'ye geri dönüş yaptılar.

Anneme hamilelik haberini verdiğimde zaten ilk tepkisi erken ben nasıl bakacağım oldu...

Neyse orada zaten anneme karşı bir soğukluk oldu maalesef... sonra dedim ki gelecekmissin yanına. Dizlerim ağrıyor gelemem dedi😅.

Psikolojik rahatsızlıkları da var ona bir şey diyemiyorum ama abim için her yere koşturuyor...

Şimdi ben 2 3 günde bir babamla annemle konuşuyorum telefondan ama 3 haftadır her konuşmadan sonra ağlıyorum, bir türlü affedemiyorum. Ve konuşmak da istemiyorum beklenen doğum tarihini sordular dedim ben gün gelince haber veririm dedim sormasınlar merak etmesinler, bir kere sormadı senin için yapabileceğim bir şey var mı diye anca kendi rahatsızlıklarından bahsederler.

Nefret ediyorum şu an.

Doğumdan sonra annem yanımda olmayacak, çok kırgınım ve affedemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla