Herkese merhaba ben yurt dışında yaşıyorum. Ağustosta doğum gerçekleşecek, annemler 3 sene önce Türkiye'ye geri dönüş yaptılar.
Anneme hamilelik haberini verdiğimde zaten ilk tepkisi erken ben nasıl bakacağım oldu...
Neyse orada zaten anneme karşı bir soğukluk oldu maalesef... sonra dedim ki gelecekmissin yanına. Dizlerim ağrıyor gelemem dedi😅.
Psikolojik rahatsızlıkları da var ona bir şey diyemiyorum ama abim için her yere koşturuyor...
Şimdi ben 2 3 günde bir babamla annemle konuşuyorum telefondan ama 3 haftadır her konuşmadan sonra ağlıyorum, bir türlü affedemiyorum. Ve konuşmak da istemiyorum beklenen doğum tarihini sordular dedim ben gün gelince haber veririm dedim sormasınlar merak etmesinler, bir kere sormadı senin için yapabileceğim bir şey var mı diye anca kendi rahatsızlıklarından bahsederler.
Nefret ediyorum şu an.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer