Tamam annelik yapmak istemiyor olabilir babası babalık yapmak istiyordur sonuçta o çocuğu tek başına yapmadı ya hani doğurduktan sonra bakmak istemiyorsa babası bakar yani
0
2 Yorumla
Soran
4 gü
Doğum yapmak kolay mı😃 ya da hamilelik süreci... hem bu dediğin çocuğa işkenceden başka bir şey değil. Annesiz büyümek... yazik değil mi? hoş geldin travmalı bebek. Babada emzirsin ister misin. Erkekte istemiyorsa bebek dünyaya gelmemeli
Ya tabii ki her ikisi de istemiyorsan gelmesin aldırırsın ama baba istiyorsan doğmalı bence o da annenin çocuğa a doğduğun hediyesi annelik yapmıyorum maalesef
Hah iyice tadını kaçırın ha istemiyorsanız baştan konuşursunuz sadece resmiyette evliymiş gibi kocayı hiçe sayarak ben istediğimi yaparım düşüncesi ile bir yere varılmaz
Bu konuda en önemlisi kadının kendi bedeni üzerindeki karar hakkı. Kimse istemediği bir anneliğe zorlanmamalı diye düşünüyorum. Bir annenin isteyerek ve severek evladına sarılması kadar kıymetli bir şey olamaz. Anne olmak gönül işi, zorla güzellik olmaz! 💖🤱