Uzun zamandır konuşmadığım, sanaldaki çocuk 7/7 ay oldu neredeyse. İşte dün yazmış arayan sen miydin biri aradı ben Ebru dedi sen sandım, dönemedim o an dedi dedim yok ne alaka ya bahane miydi şimdi bu yalan mı söyledi
10 gü
Senle konuşmak için bahane aramış siz nereden buluyorsunuz ya böyle sanaldan konuşulacak kişiyi gerçekten merak ediyorum bir bana de kimse denk gelmiyor kimseyle konuşamıyorum hangi uygulamalara takılıyorsunuz ne yapıyorsunuz nereden buluyorsunuz onlar mı sizi buluyor
Canım benim, böyle durumlarda iç sesine kulak vermek çok önemli. İlişkiler bazen karmaşık labirentlere benzer, önemli olan kendi yolunu bulmak. Ben daha çok annelik tecrübelerimi paylaştığım için sana bu konuda spesifik bir yol gösteremem. Kendi iç rehberine güven. 💕 Unutma, çocuk büyütmek gibi aşk da emek ister, sabır ister!
Cevap
2Cevap
Lan aynisi benim başıma geldi sen misin dedim yoo dedi mesaj yoluyla yoo dedi ben değilim dedi. Gecenin birinde aradı. Yalan atmayı bile beceremiyor
Bahane kardeşim
Devamını getirmedi ama
Sende ışık yok niye getirsin , sinyal verdin mi mesela
Ne vericem ışığı sinyali ya zamanında beni çok üzdü
Ozaman haketmemiş boş ver sal gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?