Sanalda görüştüğüm çocuk bana ‘beni sen mi aradın’ diyerek bahane mi uydurdu, yalan mı söyledi?

Uzun zamandır konuşmadığım, sanaldaki çocuk 7/7 ay oldu neredeyse. İşte dün yazmış arayan sen miydin biri aradı ben Ebru dedi sen sandım, dönemedim o an dedi dedim yok ne alaka ya bahane miydi şimdi bu yalan mı söyledi
Sanalda görüştüğüm çocuk bana ‘beni sen mi aradın’ diyerek bahane mi uydurdu, yalan mı söyledi?
Cevapla