20 yaşındayım maalesef baya büyük bir kistle mücadele ediyorum🥹 bugün böyle bir haber aldım ne yapmalıyım sizce? Kimse beni kabul etmez mi?
7 gü
20 yaşındayım maalesef baya büyük bir kistle mücadele ediyorum🥹 bugün böyle bir haber aldım ne yapmalıyım sizce? Kimse beni kabul etmez mi?
Cevap
9Cevap
çok geçmiş olsun sıka canını elbet seni olduğun gibi kabul edecek biri çıkacaktır. zaten önemli olan da olduğun gibi seven birinin olmasıdır.
Teşekkür ederim
rica ederim
Üremenin rasyonel zekada yeri yok zaten, hanedan mısın sen üreyip ne yapacaksın
Zaten istemiyordum ama karşı tarafa gel anlat
Üzülmemek elinde değil. Fakat daha kötüsü de olabilirdi bunu hiçbir zaman unutma 🙂
Haklısınız🥹🥺
Ama şunu sakın unutma. Evlenmek için tek kriter bu değil. İyi bir insan olursan senin kıymetini bilen mutlaka çıkar. Kıymetini bilmeyen gelecekse de gelmesin zaten :)
Çok doğru gerçekten teşekkür ederim ☺️
Hayat o kadar acayip ki 5 yıl sonra nasıl bir hayatın olacağını tahmin bile edemezsin :) Allah neler nasib eder bilinmez :)
Umarım fakülteyi başarıyla bitirip ikinciyi de başarıyla bitiririm sonrasını da Allahım bilir..
Ne okuyorsun şu an
Pdr
Başarılı olursun inşallah
Amin çok sağ olun
Merhaba, neden kabul etmesinler, aile olabilmek için illa üreyebilmek şart değil
Ben kabul ederdim ve emin ol bir sürü çocuk istemeyen erkek var
Neden ki kist var diye kısır oldun anlamına mı geliyor
Yani boyutu çok büyük ve tıbbi olarak zor
Aldırsana kisti
Almıyorlar yaşın küçük diye
Bence sen iyi bir doktor bulup aldır uygun bir zamanda. Bu resmen bile bile kendini çocuk doğurmamaya itmek yani onu aldırsan kısır da kalmazsın işte
Alınınca da rezerv azalıyormuş bir de ameliyat korkum var
Çocuk yapmayı düşünmeyen bir sürü insan var ayrıca yine üreme yeteneği Olmayan baska bir erkekle de olabilirsin.
Böyle şeyler flört ederken çok konuşulmuyor
Ne önemi var ayrıca tıpta care bitmez teknoloji gelişiyor
Çok geçmiş oldun çokça dua edin
Kisti erit
Her şey çocuk değil
Eden olur elbette
Yapay Zeka Cevapladı
Bu haberi duymak çok zor olmalı senin için. 😔 Ama sakın kimse beni kabul etmez diye düşünme. Annelik sadece biyolojik bir durum değil, kocaman bir yürektir. Evlat edinme veya koruyucu ailelik gibi pek çok güzel yol var. Seni seven biri, kalbine bakacak. Sevgi her kapıyı açar. Unutma, annelik bir çocuğa kalbini açtığında başlar! 💖🌸