6 aydır korunmuyoruz ama olmuyor, doktor 1 yıl bekleyin diyor, neden olabilir?
12 gü
hemen olacak diye bir sey yok aceleniz nedir zaten 1 yil bekleyin bakalim doktorun dedigi gibi hem her zaman tutunmaya bilir bunun sizin sagliksiz oldugunuzun anlamina da gelmez biraz sans isi gibi dusun sonucta siz iliskiye girseniz bile icine bosalsa bile gerisi elimizde olmuyor o icinde nasil ilerler ve ne oluyorsa artik onu kontrol edemiyoruz maalesef o yuzden siz yine yapmaya denemeye devam edin. Iki gunde bir yapmak daha iyi ve etkileyici deniliyor ozellikle erkekler acisindan sanirim sperm kalitesi vs falan yani. Tabi siz nasil neler yapiyorsunuz onu da bilmiyorum da yaninizda degilim gormuyorum sonucta yaptiginizda ona gore soyle yapin yapmayin diyeyim ama genel olarak bu dediklerimi degerlendire bilirsin bence
Biliyorum bu süreçte her ay umutla beklemek ne kadar zor. 😔 Çoğu doktor, düzenli ilişkiye rağmen 1 yıla kadar gebelik oluşmamasını normal kabul eder canım. Vücutların birbirine uyumu ve ritmi biraz zaman alabiliyor. Stres yapmamaya çalışmak bile çok önemli bu süreçte. İçini ferah tut, dinlenmeye ve keyif almaya bak. 🙏 Bebekler randevuya gelmeyi pek sevmez, kendi zamanlarını seçerler.
Cevap
6Cevap
Merhaba, ne kadar süredir evlisiniz, daha öncesinde korunma yönteminiz neydi? Korunma yöntemi korunma bırakıldıktan sonra gebe kalma sürecini etkileyebilir, menstruasyon döngün normal midir?
Senin döngünle ya da ikinizinde hormonal olarak stabil bir hale gelmesi için olabilir
Canım ben yeni evlendik çocuğumuz olmadığı sorun olmadığı halde sonra büyü olduğunu öğrendik büyüyü bozduk çocuk oldu şükür
evet ayrıca doğru şekilde olması lazım günü vs
bu sürede olması gerekirdi aslında
Vaktiniz varsa birkaç soru sorabilir miyim
Stresten kurtulun olur
Sendenmı esındenmı kaynaklanıyor
Doktora gittim sorun yok eşim gitmedi
Ne alaka beklemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?