3 aydır çocuk istiyoruz ama olmuyor. Doktora gitmeli miyiz yoksa erken mi?

3 aydır ki deniyoruz ama henüz sonuç alamadık. 1 hafta gecikmistim belki de hamileyim dedim ama dün test yaptım negatif çıktı. Sizce doktora gitmeli miyiz yoksa 3 ay henüz Kısa bir süre mi?
Güncellemeler
1 yıl
Kan vermiştim sonuçları aldım hamileymisimm. Yaptığım test yanıltmış benii. Aslında çok dikkatli bakıldığında silik bir çizgi var. Mutluluğumun tarifi yok şu an. Henüz kaç haftalık bilmiyorum. Eşime guzel bir sürpriz yaparak söylemeyi düşünüyorum 🤗😍
3 aydır çocuk istiyoruz ama olmuyor. Doktora gitmeli miyiz yoksa erken mi?
Cevapla