Çirkin olduğum için gerçekten ömür boyu yalnız kalmayı mı hak ediyorum?

bana 1 haftadan fazla tahammül edecek insan yok çirkinim sıkıcı bulunan biriyim hayatıma kimse girmedi girmeyecek de diğer kızlar hayatın içindeyken ben her türlü dışında kalıyorum çirkin olduğum için ömür boyu yalnız kalmayı hak mı ediyorum, boş boş inkar edecekler de yorum yapmasın kendimi bildim bileli istenmeyen yalnız biriyim hep aynı kalıcak bu

Çirkin olduğum için gerçekten ömür boyu yalnız kalmayı mı hak ediyorum?
Cevapla