Hastanede bebeklerle fazla samimi olmam anneleri rahatsız eder mi?

Bebişleri hastanede çalışırken yüzlerine gülümseyerek seviyorum, konuşuyorum, sesleniyorum, güldüklerinde mutlu oluyorum. Üniformalı olduğum için annelerin pek kaygısı olmuyor ama ben yine de hassas davranıyorum. Ama bebiş kokusu çok güzel, boğum boğum kollar çok güzelll. Bağrıma basıp koklasam keşke, kafasını göğsüme koyup yatsa
Hastanede bebeklerle fazla samimi olmam anneleri rahatsız eder mi?
Cevapla