Çocukların önemsiz olmadığını düşünüyorum. Mesela bir ortamda bir insan çocuğuyla konuşurken ya da başka bir çocukla konuşurken birisi gelir o yetişkine soru sorar. Kör müsün çocukla konuşuyorum diyesim geliyor. Ona vereceğim cevabı bekletirim zaten, çocuk önemsiz bir nesne mi ki orada bizim konuşmamızın arasına giriyor. Çocuğun öz saygısı zedeleniyor. Bir de benim kendi çocuğum değil ha 😅 çocuğun anneannesi araya giriyordu.. orada ben anneannesine direkt cevap versem çocuğu umursamasam çocuk bir daha benimle bir şey konuşmak konusunda güvensiz hissedecek.
Aynı şekilde çocuğun rızası olmadan kucaklara kaldırılmasından da hoşlanmıyorum. Çocuk kendi bedeni üzerinde güce sahip olamıyor belki ama hakka sahip. Öyle izinsiz kucağına kaldıramazsın yani. O zaman da işte hayatını kontrol edemeyen, idame ettiremeyen yetişkinlere dönüşüyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer