
İnsan ister istemez kanka bari kendiniz gibi 5 yaşındaki çocuğunda yüzünü kapatın tam olsun diyor "İroni"

İnsan ister istemez kanka bari kendiniz gibi 5 yaşındaki çocuğunda yüzünü kapatın tam olsun diyor "İroni"
Bu yaşta türbana sokmak yanlış.
Biraz daha büyüyüp ergenlik çağına yaklaştığında türbanın Allah'ın emri olduğu anlatılır, örtünmesi gerektiği söylenir. Ama eğer kendisi kapanmak istemiyorsa bu asla zorla yapılacak bir şey değil. Doğruyu yanlışı anlatırsın, gerisi kendi seçimi. Hayat onun, günah da onun, sevap da. İstediğini yapabilir. Saygı duyulmak zorunda..✨
Cevap
6Cevap
Yanlış buluyorum
velisini yatırıp masaj yapacan
Ağaç yaşken eğilir. Küçücük çocuğa bikini giydirince kimse bir şey demiyor ama nedense konu İslamiyet olunca herkesin popon şeytan giriyor 🤬
Bu iki konu birbirinden farklı siyasal İslam gibi düşün sen böyle yaptıkça o kişi o şeyden nefret ediyor çünkü sen kendi istediğini yapıyorsun başkalarını buna uyması için zorluyorsun
İslamiyet dininde anne babanın vazifesidir evladını hak yoluna yöneltmek. Şimdi kalkıp bana deme siyasi miyasi. Görüyoruz günümüz örneklerini kendi yolunu bulsun diye rahat bırakınca neler oluyor görüyoruz. O yüzden kimsenin hakkı yok kalkıp eleştirmeye. İnsanlar önce kendini eleştirsin dünya o zmn daha güzel bir yer olur.
Ne alaka ağaç yaşken eğilir sonuçta annenin babanın görevi küçükken sevdirmeye çalışmak ama zorlama taraftarı tabiki değilim.
Sorun tam olarak bu çocuk 5 yaşında bu yaşlar büyüme eğlenme yaşı...
Küçücük çocuğu alkol masasına oturtunca bişey olmuyor da tesettür mü sıkıntı veriyor size kızım olsun bende kapatcam yobaz deyin bana hadi
senin çocuğun olmadığını düşünüyorum
2 tane kedim var
Kimseyi ilgilendirmez
Yani tabiki büyüyünce kapanması daha iyi olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?