Anne babanın çocuğu yanında böyle davranması yanlış mı?

Bizim 4, 5 yaşında ikizlerimzi var ben ya da eşim fark etmiyor bazen birbirimizi öpüyoruz aşkım vs diye konuşuyoruz el şakaları yapıyoruz ama çevremde buna tepki veren çok fazla insan var bu yanlış bir şey mi üstelik çocuklarımıza bu tarz hareketlerin yanlızca anne babalar arasında olduğunu da söylüyoruz biri onları sevmek istediğinde de önce bize soruyorlar bunları bizde yapabirmiyiz diye oldukca bilinçliler yani bunun nesi yanlış?

Anne babanın çocuğu yanında böyle davranması yanlış mı?
Cevapla