Merhaba, nereden girsem konuya bilmiyorum fakat yardıma ihtiyacım var. Canım yengem, abimin eşi ve tek yeğenimin annesi bugün toprağa verildi. Hiç beklemediğimiz bir anda kayıp yaşadık. İki gün bana 1 yıl gibi geldi. Kendisi beni büyüten, bildiğim her şeyi bana öğreten kişiydi. 3 yaşımdan beridir benim yanımdaydı. Velhasıl kaybettik yengemi. Abim perişan halde. Yeğenim bana çok düşkündür. Hâlâ, yeğenimden öte ikinci annesi gibiydim hep ve yengem de öyle derdi.
Yeğenim daha 9 yaşında ve yaşıtlarından farklı bir çocuk. Otizmin farklı bir türü var ve yüksek zekalı bir çocuk. Neyse işte daha bilmiyor. Bugün annem ve abimle konuştuğumda bana artık annesi sensin dediler. 20 yaşında 9 yaşında bir oğlum var artık. Öncesinde de yeğenime bakmışlığım oldu tabii ki ama hep günün sonunda yengem gelirdi. Ben yemek yapmayı falan bilmem öyle pek, onun için öğrenmiştim zaten ve bir tek ona yaptım. Yeğenime yani. Ben ama nasıl anne olunur bilmiyorum. Küçük kardeşim de yok, evin en küçüğüyüm. Ne yapmam lazım, nasıl bir yol izlemem lazım? Şehir dışında üniversite okuyorum, 1. sınıftayım. 1 hafta sonra finallerim var, 2 hafta sürüyor. Benden iki hafta ayrı kalmasını istemiyorum ama gitmem de gerekiyor. Sonrasında nasıl okula devam edeceğim. Ne yapmam lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer