20 yaşında ani şekilde anne oldum: Yeğenim annesini kaybetti, şimdi ne yapmalıyım?

Merhaba, nereden girsem konuya bilmiyorum fakat yardıma ihtiyacım var. Canım yengem, abimin eşi ve tek yeğenimin annesi bugün toprağa verildi. Hiç beklemediğimiz bir anda kayıp yaşadık. İki gün bana 1 yıl gibi geldi. Kendisi beni büyüten, bildiğim her şeyi bana öğreten kişiydi. 3 yaşımdan beridir benim yanımdaydı. Velhasıl kaybettik yengemi. Abim perişan halde. Yeğenim bana çok düşkündür. Hâlâ, yeğenimden öte ikinci annesi gibiydim hep ve yengem de öyle derdi.

Yeğenim daha 9 yaşında ve yaşıtlarından farklı bir çocuk. Otizmin farklı bir türü var ve yüksek zekalı bir çocuk. Neyse işte daha bilmiyor. Bugün annem ve abimle konuştuğumda bana artık annesi sensin dediler. 20 yaşında 9 yaşında bir oğlum var artık. Öncesinde de yeğenime bakmışlığım oldu tabii ki ama hep günün sonunda yengem gelirdi. Ben yemek yapmayı falan bilmem öyle pek, onun için öğrenmiştim zaten ve bir tek ona yaptım. Yeğenime yani. Ben ama nasıl anne olunur bilmiyorum. Küçük kardeşim de yok, evin en küçüğüyüm. Ne yapmam lazım, nasıl bir yol izlemem lazım? Şehir dışında üniversite okuyorum, 1. sınıftayım. 1 hafta sonra finallerim var, 2 hafta sürüyor. Benden iki hafta ayrı kalmasını istemiyorum ama gitmem de gerekiyor. Sonrasında nasıl okula devam edeceğim. Ne yapmam lazım?

20 yaşında ani şekilde anne oldum: Yeğenim annesini kaybetti, şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla