Kayınvalidem 22 aylık kızıma sınır koymama asla saygı duymuyor, abartıyor muyum yoksa ciddi bir sorun mu var?

Mesela örnek verecek olursak, saçlarını açmak istiyor anne diyorum saçlarını sökme düzenli kalsın sökmek istiyor ya da bırakıp alınıyor. Dün yemekten önce çocuğa bir çikolata yeter diyorum, inatla verdikçe veriyor. Yemeğe oturduk, çocuk bu eline versen bütün peçeteleri söker atar, anne eline verme diyorum inatla bol bol peçete veriyor. Kızım anne anne diyor, yanıma gelmek istiyor, kaynanam hâlâ zorla kucağında tutup sevmeye çalışıyor, benim zoruma çok gidiyor bu durum, hani ben yokmuşum gibi çocuk kendisininmiş gibi davranıyor. Ben de hamileyim, doğum yapacağım, kızım bu aralar bana fazla bağlı, kaynanam tutturmuş bu çocuk önceden böyle değildi sensiz duramıyor. Hatta geçen gün ben duymuyorum zannediyor, kızım anne diye sesleniyor, kızıma senin annenin diye başlayıp ağır argo kelime kullandı, ben omzuna dokundum kaynanamın teşekkür ederim anne sağ olasın dedim. Yani ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ya da ben fazla mı takıyorum.

Kayınvalidem 22 aylık kızıma sınır koymama asla saygı duymuyor, abartıyor muyum yoksa ciddi bir sorun mu var?
Cevapla