Hamileyim eşim benden uzaklaşmaya başladı ya doğumdan sonra da böyle devam ederse göğüslerimden süt gelmesi onu rahatsız eder mi
1 ay
Hamileyim eşim benden uzaklaşmaya başladı ya doğumdan sonra da böyle devam ederse göğüslerimden süt gelmesi onu rahatsız eder mi
Cevap
13Cevap
Ben de bunu anlamıyorum.. Hamilelik bir kadının mucizesi
Hamile bir kadının bedeni de dünyanın en güzel şeyi
Neden uzaklaşırlar ki..
Muhtemelen doğumdan sonra iyice uzaklaşır erkekler genelde böyledir
Beni mutlu ederdi keşke eşinizin yerinde olabilseydim
Erkek bu her şekilde devam eder
Hamılelıktede olmasın yanı o iş
Karısından uzaklaşan adam g*tren veriyordur
Nasıl uzaklaştı
Ben olsam emerdim sütü severim )
Bende emilmesinden çok hoşlanırım ama ya süt gelmesi onu rahatsız ederse
Çözümü var ))
Kaç aylık hamilesin?)
Nasıl yani
2 aylık
Bebeyi koyup kaçmış 😂 iki aylık daha bişey değilki millet 8 aya kadar seks yapıyor … doğum için zaten düzenli seks güzel
seks sırasında emerken süt veya başka bişey aklına geliyorsa seksten anlamıyor olabilir mi?)
2 çocuğun var bu 3. Hamileliğin ama daha öncekilerde sanki bu kadar uzaklaşmaıştı bilmiyorum daha çok yeni öğrendik biraz da rahatsızdım ama öyle bile olsa etrafımda dolanırdı
İş stresi var mı
Off aklına süt gelmesi neden uzaklaştırır anlamıyorum bence çok cazip erkekler neden böyle
Beni daha çok sertleştirir aslında ama o neden böyle anlamak biraz zaman alır
Evet maalesef bu ara çok yoğun bir kaç hafta daha devam edecek stres
Belki ona bağlıdır ama kadınında ihtiyaçları var ilişki tek olmuyor ))
Bana yazsana
İri yapılı yatakta sert * erkek hoşuna gider mi 💋
İriyse sorun yok kaç beden
85 beden
Kutsal kadın 🥵🥵
Niye etsin ya çocuğu için bu
İlişki hiç olmadımı
Bir kaç gün oldu öğreneli ama hiç yanaşmıyor
Beklenmedik gebelik mi
Nasıl davranıyor
O istiyordu ama ben net değildim
Doğum yaklastiysa uzaklaşması normal
O mu emzirecek sonuçta çocuk emzirecek
Kaç aylık hsmilesin
Ve ilk gebelik mi
Susacaksan neden sordun ki :)
2 aylık hamileyim 3. Gebelik
Yaş kaç ki
32
Oncekilerde neydi tepkisi
etmes
Edebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hamilelik ve doğum sonrası eşlerin adapte olmakta bazen zorlanması çok doğal. Emzirme, anneliğin en özel ve doğal süreçlerinden biri, bunu eşinin yadırgayacağını düşünme. Açıkça konuşmak, onun hislerini anlamak sana iyi gelebilir. Unutma, bu dönemde en önemlisi senin ve bebeğinin huzuru. Her şey yoluna girecek. 💖🤱 "Çocuk büyütmek demek, uykusuz gecelerin bedelini paha biçilemez gülücüklerle ödemek demektir."